• 1
  • 2
2008-04-12, 00:27
Medlem
QiQis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arebokert
nej, den går igång o sedan när ja kommer på skrivbordet så hänger sej musen efter ett tag o de går inte att göra nåt

Känner igen det där Själv fick jag formatera HD, inget annat hjälpte...
Citera
2008-04-12, 12:41
Medlem
Det är nog en format C:\ som gäller ;S
Instalera om Winblows eller instalerar du linux ;-)

om du har några viktiga filer på datorn kanske du kan nå det (ändå om den är fryst) via en annan dator med samba (windows nätverks fildelning).

Eller (om du vågar) stoppa in den i en annan dator och dra över viktiga filer till den och formatera sedan
Citera
2008-04-12, 13:10
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arebokert
hej! ja har ett problem. processen services.exe drar minst 600 MB RAM minne hela tiden o ja vet inte vad som e fel. datorn går VÄLDIGT segt oa ja kna nästan inte köra något så kan nån hjälpa mej med det? normalt brukar den ligga på 6 MB så ja vet att nåt e fel. Förövrigt har jag 1022 MB RAM så ja vill värkligen fixa de här. Det började utan att ja hade gjort något, jag bara starta om datorn så blev de så och de har inte försvunit så....

Kontrollpanel > Administrationsverktyg > Loggboken > Högerklicka på "säkerhet" i vänstra fönstret och välj "rensa alla händelser", när den frågar om du vill spara loggen så väljer du "nej". Upprepa denna process på säkerhet, program och system.

Lycka till.
Citera
2008-04-12, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Förbannad
Kontrollpanel > Administrationsverktyg > Loggboken > Högerklicka på "säkerhet" i vänstra fönstret och välj "rensa alla händelser", när den frågar om du vill spara loggen så väljer du "nej". Upprepa denna process på säkerhet, program och system.

Lycka till.

ja har redan gjort det innan ja fråga här o de funka inte. men nu har ja installerat om datorn så de spelar ingen roll, om ni vill skriva vidare här o diskutera så går de ju bra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in