2013-07-19, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Jag tror faktiskt du tar åt dig väldigt mycket.
Självklart finns det raggare även i fjollträsk. Sedan behöver du inte ta upp andra grupper i samhället för denna tråd handlar om volvoraggare och deras fjortisflickvänner. Har du inget att tillföra ämnet än OT-inlägg så behöver du inte skriva.

Tro på du.
Raggarna som finns i Sthlm bor ute på landet men i stockholmslän så som i Bro, norrtälje, åkersberga, tyresö osv. Blattarna är överallt å andra sidan.
Blattar och volvoraggare är samma typ av lowlife.
Citera
2015-02-25, 23:06
Medlem
bruhduhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pundartugg
kan berätta lite om min tremänning (heter det då?) han är lika smart som en 6åring och gick fordon har flertalet volvo bilar och halv långt hår med en sleten keps eller mössa även rigtigt slitna kläder.
En dag kom han till skolan med ett par manchester byxor han hittat på sin vind som det var stora fläckar på med målar färg.
Varför han gjorde detta var för att en tjej i klassen hade haft ett par manchester byxor dagen innan och han frågat henne om det var fortfarande mordern med sådana byxor, och vi andra i klassen ville ju försvara tjejen och även se vad han skulle göra.

hörde från min farmor att när han blev tillsammans med sin flickvänn så hade hennes kompis ringt och frågat chans på honnom han var 18då och hon var väll runt 15-16 eller ngt liknande.
Man brukar även se honnom åka runt här i staden med sin sletna bil och spela musik.

tur man inte träffar denna alltför ofta man vågar ju knappt säga att man är släkt med han. och jag gissar även på att han måste ha blivit tappad som barn eller inavel

fattar hur pinsamt det måste vara och vara släkt med en sån här idiot...detä r ju wannabe hillbillys att vara hillbilly swampträsh är ju deras drömm då har man lyckats
Citera
2015-02-26, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
0:55 in i detta klipp får man se praktexemplet: http://www.youtube.com/watch?v=Ycma9MdiOEE

Måste bara citera detta så alla får möjlighet att se det härliga klippet.

Dem som är emot dem i denna tråd är nog sådana som åkt Linjebuss och tunnelbana hela sitt liv och aldrig skruvat i gammla Mopeder/Epor/bilar/traktorer...

Som sagt man lär sig att skruva och det är bra.

Tyvärr.. Dock tycker även Jag att det är äckligt om en 18 åring håller på med en ung tjej i 14 års ålder. Det är bara vidrigt..
Citera
2015-02-27, 22:47
Medlem
Julfascists avatar
I regel är alla som kör epatraktor bondlurkar. Nä, jag håller mig till stadsfolk. Hellre estetare än dessa bönder. De förstnämnda kan faktiskt vara väldigt tillfredsställande att snacka med, då de ofta är väldigt accepterande, vilket inte bönder är. Bönder som leker brattar med ralph-lauren-skjorta är värst. Fy fan.
Citera
2015-02-27, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bruhduh
fattar hur pinsamt det måste vara och vara släkt med en sån här idiot...detä r ju wannabe hillbillys att vara hillbilly swampträsh är ju deras drömm då har man lyckats

Är det bättre att vara en wannabe stekare eller gangsta menar du? Låt ungdomarna växa upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in