2008-04-08, 16:39
Medlem
Rak på sak, när en låt har spelats klart så startar den inte nästa i playlist där jag har några tusen låtar.

Använder Winamp 5.53 på Vista. Det fungerar att upprepa låten men inte shuffle eller vanlig uppspelning. Använder klassiska skin ifall någon kommer på någon "hemlig knapp".

Har tittat på "högerklick på blanda knappen" att "Gå vidare manuellt i spellista" är ikryssad. Jag tror att när man klickar på C-knappen på tangentbordet så spelas nästa låt upp men det fungerar inte heller på min winamp.

Första gången winamp strular för mig, har alltid använt winamp och att använda någon annan media spelare kommer jag inte göra.

Har googlat och sökt på winamps forum, men hittade inget.

hjälp mig! /Umut
Citera
2008-04-08, 18:08
Medlem
EssKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umut
Rak på sak, när en låt har spelats klart så startar den inte nästa i playlist där jag har några tusen låtar.

Använder Winamp 5.53 på Vista. Det fungerar att upprepa låten men inte shuffle eller vanlig uppspelning. Använder klassiska skin ifall någon kommer på någon "hemlig knapp".

Har tittat på "högerklick på blanda knappen" att "Gå vidare manuellt i spellista" är ikryssad. Jag tror att när man klickar på C-knappen på tangentbordet så spelas nästa låt upp men det fungerar inte heller på min winamp.

Första gången winamp strular för mig, har alltid använt winamp och att använda någon annan media spelare kommer jag inte göra.

Har googlat och sökt på winamps forum, men hittade inget.

hjälp mig! /Umut

Kryssa ur, du vill ju inte gå vidare manuellt.
Citera
2008-04-08, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EssKung
Kryssa ur, du vill ju inte gå vidare manuellt.
Hahah jag menade självklart det tvärtom. Att det är inte ikryssat.

Skrev lite flummigt min post.
Citera
2008-04-09, 00:03
Medlem
Prova att byta skin till winamp modern sen prova med repeat/shuffle därifrån.
Citera
2008-04-09, 00:16
Medlem
NiCTiMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umut
Jag tror att när man klickar på C-knappen på tangentbordet så spelas nästa låt upp men det fungerar inte heller på min winamp.

Nej, det är B-knappen som man hoppar till nästa låt med, C-knappen ät till för play/paus
Citera
2008-04-09, 12:48
Medlem
Förbannads avatar
Tryck CTRL-P för att få upp preference i winamp. Gå sedan in på fliken "playlist" och kryssa ur rutan "manual playlist advance".
Citera
2008-04-09, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Prova att byta skin till winamp modern sen prova med repeat/shuffle därifrån.
Gjort det.

Citat:
Ursprungligen postat av NiCTiM
Nej, det är B-knappen som man hoppar till nästa låt med, C-knappen ät till för play/paus
Testat den knappen också, och funkar det funkar inte heller.

Citat:
Ursprungligen postat av Förbannad
Tryck CTRL-P för att få upp preference i winamp. Gå sedan in på fliken "playlist" och kryssa ur rutan "manual playlist advance".
Har testat tusen gånger i preference.

Tack för alla svar, men det ser ut som om jag får använda mig något annan mediaspelare tills jag löser detta med winamp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in