2008-04-08, 16:39
Medlem
Rak p sak, nr en lt har spelats klart s startar den inte nsta i playlist dr jag har ngra tusen ltar.

Anvnder Winamp 5.53 p Vista. Det fungerar att upprepa lten men inte shuffle eller vanlig uppspelning. Anvnder klassiska skin ifall ngon kommer p ngon "hemlig knapp".

Har tittat p "hgerklick p blanda knappen" att "G vidare manuellt i spellista" r ikryssad. Jag tror att nr man klickar p C-knappen p tangentbordet s spelas nsta lt upp men det fungerar inte heller p min winamp.

Frsta gngen winamp strular fr mig, har alltid anvnt winamp och att anvnda ngon annan media spelare kommer jag inte gra.

Har googlat och skt p winamps forum, men hittade inget.

hjlp mig! /Umut
Citera
2008-04-08, 18:08
Medlem
EssKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umut
Rak p sak, nr en lt har spelats klart s startar den inte nsta i playlist dr jag har ngra tusen ltar.

Anvnder Winamp 5.53 p Vista. Det fungerar att upprepa lten men inte shuffle eller vanlig uppspelning. Anvnder klassiska skin ifall ngon kommer p ngon "hemlig knapp".

Har tittat p "hgerklick p blanda knappen" att "G vidare manuellt i spellista" r ikryssad. Jag tror att nr man klickar p C-knappen p tangentbordet s spelas nsta lt upp men det fungerar inte heller p min winamp.

Frsta gngen winamp strular fr mig, har alltid anvnt winamp och att anvnda ngon annan media spelare kommer jag inte gra.

Har googlat och skt p winamps forum, men hittade inget.

hjlp mig! /Umut

Kryssa ur, du vill ju inte g vidare manuellt.
Citera
2008-04-08, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EssKung
Kryssa ur, du vill ju inte g vidare manuellt.
Hahah jag menade sjlvklart det tvrtom. Att det r inte ikryssat.

Skrev lite flummigt min post.
Citera
2008-04-09, 00:03
Medlem
Prova att byta skin till winamp modern sen prova med repeat/shuffle drifrn.
Citera
2008-04-09, 00:16
Medlem
NiCTiMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umut
Jag tror att nr man klickar p C-knappen p tangentbordet s spelas nsta lt upp men det fungerar inte heller p min winamp.

Nej, det r B-knappen som man hoppar till nsta lt med, C-knappen t till fr play/paus
Citera
2008-04-09, 12:48
Medlem
Frbannads avatar
Tryck CTRL-P fr att f upp preference i winamp. G sedan in p fliken "playlist" och kryssa ur rutan "manual playlist advance".
Citera
2008-04-09, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Prova att byta skin till winamp modern sen prova med repeat/shuffle drifrn.
Gjort det.

Citat:
Ursprungligen postat av NiCTiM
Nej, det r B-knappen som man hoppar till nsta lt med, C-knappen t till fr play/paus
Testat den knappen ocks, och funkar det funkar inte heller.

Citat:
Ursprungligen postat av Förbannad
Tryck CTRL-P fr att f upp preference i winamp. G sedan in p fliken "playlist" och kryssa ur rutan "manual playlist advance".
Har testat tusen gnger i preference.

Tack fr alla svar, men det ser ut som om jag fr anvnda mig ngot annan mediaspelare tills jag lser detta med winamp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in