2009-03-26, 09:11
Medlem
Farbror Frittes avatar
Ful? Och det kan ni avgra p en enda bild? (Ansiktet syns inte alls p tv av fyra bilder, suddigt p en.) Hon ser lite spnd ut. Ingen vidare min nr nn tar en bild p en nr man visar tuttarna, men det kan betyda "nja, plta d om du mste".

r en kille dum som nobbar? Jag hade nog gjort det i samma lder, i alla fall tvekat. Lrare, sexiga lrare fantiserar man om, men p riktigt... Njae. Och en lrarinna som stter p sina elever, hur mnga knssjukdomar br hon p? Det r rtt smart att tveka ibland.
Citera
2009-03-26, 09:14
Medlem
Enkelbrektiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KortKäpp
Hade detta handlat om en manlig lrare och kvinnlig elev skulle trden vara tre gnger s lng och fylld av inlgg om hur hemskt det hela mste varit fr den stackars tjejen, frfrgningar om namn och adress till "pedofilsvinet" samt beskrivningar om hur man skulle nska att den senare vldtogs/torterades.

Knsroller r s intressant.

Minst sagd. Bara fr det s skall jag hylla den manliga sidan nr nsta gng det hr hnder fr en tjej.
Citera
2009-03-26, 11:38
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smygolf
Ltt att sga att killen var idiot osv osv
Tnk p hans lder o att det r en lrare, han kanske fattade att det skulle g t helvete i slutndan.
Vem vet vad han hade ftt g igenom om det hade kommit ut att han hade knullat henne ??

Vad r oddsen p att man fr ett sdant erbjudande?
Ung elev som fr till det med en lrare in Sweden.
Jag hade inte bangat om jag var han.
Hon hade riktigt nice kropp ocks.
Och angende den hriga muttan s gr den ju alltid att raka.
Citera
2009-03-26, 11:45
Medlem
Adam87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Vad r oddsen p att man fr ett sdant erbjudande?
Ung elev som fr till det med en lrare in Sweden.
Jag hade inte bangat om jag var han.
Hon hade riktigt nice kropp ocks.
Och angende den hriga muttan s gr den ju alltid att raka.
Kroppen var riktigt najs. Kanonfina tuttar. Fittar gr att raka, ja. Men vad ska du gra t det faktum att hon ser ut som en 45-rig byggarbetare?
Citera
2009-03-26, 11:56
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adam87
Kroppen var riktigt najs. Kanonfina tuttar. Fittar gr att raka, ja. Men vad ska du gra t det faktum att hon ser ut som en 45-rig byggarbetare?

Bra frga, men med den kroppen hon har s skulle det skert inte vara ngra problem. I vrsta fall fr man vl kra doggy.
Citera
2009-03-26, 12:03
Bannlyst
har inte kollat bilderna hr, men sg p aftonbladet den dr, ass shiat mste jag sga vilket body, hade bangad henne s hrd o mkt att jag skulle nog d av spermasvlt..ne men shiat, killen som tackade nej till den dr mste vara en emo bg o lida av alla slags handi grejer.

PS: Om nn vet vem lrarinan r snlla snlla, PM mig om hennes namn o efternamn o eller hennes mail om det gr.. vil frga henne om hon vill banga mig eller om hon knner fler lrarinor som diggar unga killar
Citera
2009-03-26, 12:13
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3striper
har inte kollat bilderna hr, men sg p aftonbladet den dr, ass shiat mste jag sga vilket body, hade bangad henne s hrd o mkt att jag skulle nog d av spermasvlt..ne men shiat, killen som tackade nej till den dr mste vara en emo bg o lida av alla slags handi grejer.

PS: Om nn vet vem lrarinan r snlla snlla, PM mig om hennes namn o efternamn o eller hennes mail om det gr.. vil frga henne om hon vill banga mig eller om hon knner fler lrarinor som diggar unga killar

S bara fr att hon "fll" fr den dr killen s faller hon fr alla unga killar?
Citera
2009-03-26, 12:15
Medlem
goodie1s avatar
Citat:
Bra frga, men med den kroppen hon har s skulle det skert inte vara ngra problem. I vrsta fall fr man vl kra doggy.

Haha ja!
Citera
2009-03-26, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smygolf
Ltt att sga att killen var idiot osv osv
Tnk p hans lder o att det r en lrare, han kanske fattade att det skulle g t helvete i slutndan.
Vem vet vad han hade ftt g igenom om det hade kommit ut att han hade knullat henne ??

Han hade blivit hyllad som en hjlte av alla skolans pojkar.
Citera
2009-03-26, 12:25
Medlem
Sockerpappans avatar
fy satan vilken kropp hon hade, vilken kukls liten bg skulle banga det? ngn?
Citera
2009-03-26, 12:31
Bannlyst
Jag hade inte tvekat en sekund p att stnka henne. Hennes kropp var grymt fin.
Citera
2009-03-26, 12:33
Bannlyst
Citat:
S bara fr att hon "fll" fr den dr killen s faller hon fr alla unga killar?

I got a magic stick , buddy
Senast redigerad av 3striper 2009-03-26 kl. 12:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in