Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-04-08, 11:24
Medlem
ozones avatar
Ja så hur gör jag för att radera adresserna som jag loggad in på Msn med? "kör" funktionen som jag använde förut där jag skrev in några bokstäver för att radera är försvunnen. Har skrivit om det förr men fick inget svar på hur jag får tillbaka kör funktionen.

Bild på vad jag menar..

http://i237.photobucket.com/albums/ff8/cumulus1/77777777.jpg
Citera
2008-04-08, 11:28
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozone
Ja så hur gör jag för att radera adresserna som jag loggad in på Msn med? "kör" funktionen som jag använde förut där jag skrev in några bokstäver för att radera är försvunnen. Har skrivit om det förr men fick inget svar på hur jag får tillbaka kör funktionen.

Bild på vad jag menar..

http://i237.photobucket.com/albums/ff8/cumulus1/77777777.jpg

Detta undrar jag med..
Citera
2008-04-08, 11:29
Medlem
irbors avatar
På det nyare "Live Messenger" så kan du välja "Glöm bort mig" så försvinner den mailen du väljer att glömma bort.

Om du inte vill använda "Live Messenger" annars så kan du ju dra hem det, kolla om det försvinner ifrån gamla msn och sen fortsätta köra glatt på gamla
Senast redigerad av irbor 2008-04-08 kl. 11:31.
Citera
2008-04-08, 11:39
Medlem
ozones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irbor
På det nyare "Live Messenger" så kan du välja "Glöm bort mig" så försvinner den mailen du väljer att glömma bort.

Om du inte vill använda "Live Messenger" annars så kan du ju dra hem det, kolla om det försvinner ifrån gamla msn och sen fortsätta köra glatt på gamla

Om man använder "kör" och skriver sedan in några bokstäver där så kommer man till en genväg där man raderar detta. Så om någon vet hur jag gör, säg det.
Citera
2008-04-08, 11:40
Medlem
ozones avatar
Hey, to get rid of the login/password history,

1. In Start menu select Run
2. Enter: \"control userpasswords2\"
3. Go to Advanced tab
4. Select Manage Passwords Button
5. Add or Remove items at will.

Så gör man med kör funktionen. Men sen hur man gör utan den är det jag vill veta.
Citera
2008-04-24, 17:59
Medlem
ozones avatar
Jag skakar liv i denna tråd igen!
Citera
2008-04-24, 18:04
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozone
Jag skakar liv i denna tråd igen!
Om det nu fungerar med den metoden du skrev tidigare, varför inte köra på det? Annars kanske du kan hitta något i inställningar för msn sen "säkerhet" eller liknande.
Citera
2008-04-24, 22:40
Medlem
ozones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Förbannad
Om det nu fungerar med den metoden du skrev tidigare, varför inte köra på det? Annars kanske du kan hitta något i inställningar för msn sen "säkerhet" eller liknande.

Den lilla funktionen "Kör" eller "Run" som finns på de flesta datorer har på min dator försvunnit. Helt poff väck är den, använde den förr men nu när den är borta så vet jag ej hur jag ska göra.

Tror du att jag startar en tråd om jag redan vet svaret?
Citera
2008-04-24, 23:13
Medlem
Desert_Foxs avatar
Gå in på ditt användarkonto i kontrollpanelen och leta fram nåt som heter hantering av nätverkslösenord typ. Kanske finns nåt där.
Citera
2008-04-24, 23:40
Medlem
ozones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Desert_Fox
Gå in på ditt användarkonto i kontrollpanelen och leta fram nåt som heter hantering av nätverkslösenord typ. Kanske finns nåt där.

Perfekt! Utmärkt! tack det funkade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in