• 1
  • 2
2008-05-14, 17:13
Medlem
Watchmens avatar
Träffat en syster för typ 7-8 år sedan (vet ej om det finns fler). Hon påminner till det yttre om sin bror i fejan ... Hyffsat otrevlig är min kommentar om henne!
Citera
2008-05-15, 09:17
Medlem
Depplemulens avatar
Stjärnsund

Familjen bodde tidigare i Dalen/Stockholm, Lisa var sonens musiklärare....de flyttade för att Lisa ville jobba mera med frigörande dans och musik.Hela familjen är jättemysiga.Lisa var en superbra musiklärare.
Citera
2008-05-15, 09:34
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Depplemulen
Familjen bodde tidigare i Dalen/Stockholm, Lisa var sonens musiklärare....de flyttade för att Lisa ville jobba mera med frigörande dans och musik.Hela familjen är jättemysiga.Lisa var en superbra musiklärare.

Aha. Jaja. Då förstår vi hela grejen.
Jag som trodde det handlade om att skinna en mindre kommun i en avbefolkningsregion på kulturpengar. Men det handlar om frigörande dans. My Bad.
Citera
2008-05-15, 10:37
Medlem
Depplemulens avatar
Hmmmm

Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Aha. Jaja. Då förstår vi hela grejen.
Jag som trodde det handlade om att skinna en mindre kommun i en avbefolkningsregion på kulturpengar. Men det handlar om frigörande dans. My Bad.
Lisa hyr in sig på Stjärnsund och sedan ger hon egna kurser som folk FRIVILLIGT betalar för....så kommunen behöver inte gråta!Dessutom så ville hon att hennes barn skulle få växa upp utanför storstan.Deras val helt enkelt!!
Citera
2008-05-15, 12:10
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Depplemulen
Lisa hyr in sig på Stjärnsund och sedan ger hon egna kurser som folk FRIVILLIGT betalar för....så kommunen behöver inte gråta!Dessutom så ville hon att hennes barn skulle få växa upp utanför storstan.Deras val helt enkelt!!

Fullt normalt. Barnen ska man alltid sätta i första rummet. Man ska aldrig utnyttja barn på något sätt. Inte ens genom att skriva en skitlåt för att "hedra" en dödad unge i syfte för att mångla ut en skitskiva om deras äkta kärlek.
Jag törs sätta en slant på att paret håller på att göra en skiva som enbart består av slaskiga låter om saknad och små änglar. Troligtvis kommer skivan heta "100% Engla". Kanske sitter dom och ritar på ett liten minnespark där tragikturister kan köpa Engla T-shirts och "landa" och " finna sig själv" genom lite frigörande dans.
Citera
2008-08-03, 16:43
Medlem
Boxarbenkes avatar
Spelar han elefantmannen här? eller ser han ut så där?
http://pastan.nu/scen/improviserad-s...bergen-1.38200

Citera
2008-08-03, 22:30
Medlem
Trevlig glad prick

Gick i skolan med han och han var faktiskt riktigt bra fotbolls målvakt.
Hade lite svårt att sitta still dock, kommer ihåg en klassiker när fröken sa åt han "Fredrik sitt inte och väg på stolen" Nej svarar Fredrik glatt och när alla sen vänder sig mot tavlan igen så smäller det till och han har tippat bakåt.
Men som sagts tidigare glad och hyvens kille
Citera
2008-08-03, 22:32
Medlem
Sämre för systern

Systern hans som jobba på Berggrenska gården i Gävle var väl om hon inte hade anorexi det smalaste som gått i ett par kläder, fanns ingen som kunde överta kläderna när hon slutade..
Citera
2008-08-03, 23:37
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Swahn hade ju något slags smärre "hit" omkring 1990 med en version av "Herrarna i hagen". Då bodde han på Östermalm i Stockholm. Jag hade ingen aning om att han stammade från Gävle. Och av det lilla jag sett av honom, verkar han vara en sympatisk kille. Verksam som musikalartist.

Han tog ju kommandot över skallgångskedjorna vid sökandet efter lilla Engla. Jag tror att han gjorde det väldigt väl dessutom - "kommandot" kanske är fel ord, men han fördelade ansvaret till alla frivilliga.

Tydligen var Swahn med hustru och barn (möjligen inklusive ett par gökungar) nära vänner med Englas familj. Swahns hustru är (trots ev. gökungar) en snygg brud.

Sven-Gustaf Staake
Citera
2021-05-07, 14:13
Medlem
*BUMP*

Verkar som att han får knulla skönt nuförtiden!

Citat:
Relationscoachen Janie Petersen, 38, hade tidigare problem med bristande lust.

– Jag visste varken vad jag eller min vagina ville, säger hon.

Men med nuvarande partnern Fredrik Swahn, 51, är allt annorlunda. Redan första gången de älskade beskriver hon att det var som att hennes vagina sjöng.

https://www.expressen.se/premium/rel...fa-skonare-sex
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in