Följdfråga: Hur gör man enklast för att spela in en video med det på skärmen?
Vilket program är stabilast och bäst? Palla med några större prestanda-försämringar för att rippa till video
Vilket program är stabilast och bäst? Palla med några större prestanda-försämringar för att rippa till video
Jag glömmer lätt kortkommandon, det är så många att hålla reda på. Öppnar alltid programmet Skärmavbildning när jag skall ta skärmdump eller ta kort på endast en ruta.
Jag använder iShowU, mycket bra, dock ej gratis. Men så finns ju SerialSeeker
Båda har rätt skulle jag vilja säga. Operativsystemet heter "Mac OS X" och datorerna heter "MacBook" och liknande.. Det viktiga är att MAC är något annat.
Båda har rätt skulle jag vilja säga. Operativsystemet heter "Mac OS X" och datorerna heter "MacBook" och liknande.. Det viktiga är att MAC är något annat.
Macintosh är ju en produktserie av Apple tillverkade datorer, innan den första macintoshen kom så hette de ju Apple I, Apple II och LISA
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!