Citat:
Ursprungligen postat av wiiiili
A.
B. om jag var du skulle jag kört hgh 6 mån och lagt testot i mitten
C. om du vet hur en ordentlig pct ser ut samt äter och tränar rätt.
D. troligtvis inte
E. det kan du göra för snabbare resultat,du kan även avsluta på testo p för smidigare pct.(jag skulle kört 4v på testo p)
B.
Har inte råd med det och vill inte kura så länge. Men det väl inte att slänga pengarna i sjön att köra 8 v med Genotropin.
När bör jag starta om jag bara har HGH för 8v att köra på.
C.
Vad tycker du om min PCT?
E.
Kan du ge något tips för att kombinera Testo P och Testo C för komma igång tidigare? Har läst att det tar 1-4 veckor innan Testo C verkar, om man börjar med bägge samtidigt och slutar med Testo P såfort Testo C komit igång?
Misstänker att det är svårt att få en jämn övergång på teso nivåerna.
Någon med erfarenhet eller teorier?
Tex
V 1-4 testo P 100 mg Eod
V 1-8 testo C 250mg E5d
Testo P avslut?
v 10- 12 PCT