2008-04-06, 23:42
  #1
Medlem
Jag har köpt svenskt Genotropin (168 enheter) och funderar på att köra det i kombination med Testo C eftersom HGHn inte är så muskelbyggande.

Stats: 29 år, 80 kg, 180 cm, BF% 13,5, Gym 1 år (+ till och från i några år dock ej 100% seriöst), Idrott hela livet, 0 kurer innan.
Mat: 6 måltider om dagen, har gått på några utbildningar har bra koll på allt jag stoppar i mig.
Mål: Öka muskelmassa, minska underhudsfett (som alla andra)
Vill undvika bi effekter så långt det går och vill därför använda så milda AAS jag kan hitta.

Mitt upplägg ser ut som följande
V 1-8 testo C 250mg E5d
v? Genotropin
v10 PCT Clomid 150 mg ed och nolva 40mg ed.
v11 PCT Clomid 50mg ed och nolva 20 mg ed.
v12 PCT Clomid 50mg ed och nolva 20 mg ed.


Jag vet att många menar på att jag bör vänta ett eller flera år innan jag kör denna kur men jag vet vad jag ger mig in på med bi effekter och allt som följer med. Har bestämt mig för att kura och vill göra det så professionellt jag kan med er hjälp.

a)
Är detta en bra kombination över huvudtaget, vet att det finns tyngre grejer men som jag skrev ovan så vill jag försöka hålla bi effekterna nere.
b)
För detta upplägg när ska jag lägga in Genotropinet för bästa effekt?
(Har en förbrukning för 8 veckor om jag kör 4ui 5 dagar i veckan)
Är det tex någon vits med att börja med HGH v3-v4 så att Genotropin kuren går in i PCTn?
Har läst någonstans att Genotropinet hjälper PCTn?
c)
Kan jag förvänta mig att behålla mer av muskelmassan efter Testo kuren om jag samtidigt kör HGH?
d)
Vilka mer positiva och negativa effekter kan just denna kombination ha.
e)
Är det någon ide att fronta med Testo P (som jag även har hemma) e2d de första 1-3 veckorna för att snabbare komma igång, hur skulle ett sådant upplägg kunna se ut.

Tacksam för seriösa och konstruktiva svar av de som verkligen vet.
__________________
Senast redigerad av dexter909 2008-04-07 kl. 00:27.
Citera
2008-04-07, 00:17
  #2
Medlem
FromHells avatar
A. Ja detta är en väldigt bra kombo, men testo
är långt ifrån den mildaste AAS.

B. 8v på HGH är för kort tid, du behöver MINST 3 mån.

C. Ja, om allt annat också sköts.

D. Som ja ser på de inget negativt.

E. Eftersom du ändå ska köra 12v så behöver du
inte fronta me T-P.
Citera
2008-04-07, 00:25
  #3
Medlem
wiiiilis avatar
A.

B. om jag var du skulle jag kört hgh 6 mån och lagt testot i mitten

C. om du vet hur en ordentlig pct ser ut samt äter och tränar rätt.

D. troligtvis inte

E. det kan du göra för snabbare resultat,du kan även avsluta på testo p för smidigare pct.(jag skulle kört 4v på testo p)
__________________
Senast redigerad av wiiiili 2008-04-07 kl. 00:29.
Citera
2008-04-07, 00:34
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiiiili
A.

B. om jag var du skulle jag kört hgh 6 mån och lagt testot i mitten

C. om du vet hur en ordentlig pct ser ut samt äter och tränar rätt.

D. troligtvis inte

E. det kan du göra för snabbare resultat,du kan även avsluta på testo p för smidigare pct.(jag skulle kört 4v på testo p)

B.
Har inte råd med det och vill inte kura så länge. Men det väl inte att slänga pengarna i sjön att köra 8 v med Genotropin.
När bör jag starta om jag bara har HGH för 8v att köra på.

C.
Vad tycker du om min PCT?

E.
Kan du ge något tips för att kombinera Testo P och Testo C för komma igång tidigare? Har läst att det tar 1-4 veckor innan Testo C verkar, om man börjar med bägge samtidigt och slutar med Testo P såfort Testo C komit igång?
Misstänker att det är svårt att få en jämn övergång på teso nivåerna.
Någon med erfarenhet eller teorier?

Tex
V 1-4 testo P 100 mg Eod
V 1-8 testo C 250mg E5d
Testo P avslut?
v 10- 12 PCT
__________________
Senast redigerad av dexter909 2008-04-07 kl. 00:40.
Citera
2008-04-07, 01:49
  #5
Medlem
Ni som säger att man måste köra växt minst 6 månader, har ni provat växt själva? Eller är ni klipp-och-klistra experter?

Jag har kört växt ett par gånger och man märker effekt redan efter en vecka. 8 veckor händer det saker på, har du råd att strecha det till 10 v så ännu bättre. Jag hade kört 100mg trenbolone enanathate e5d tillsammans med cypen. Eller Masteron Enanhate eller Primobolan som andra och tredjeval. Krydda gärna med lite t3 och insulin.
Gärna Fareston eller Aromasin som PCT.
__________________
Senast redigerad av TraderG 2008-04-07 kl. 01:52.
Citera
2008-04-07, 08:31
  #6
Medlem
Blod and Gutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraderG
Ni som säger att man måste köra växt minst 6 månader, har ni provat växt själva? Eller är ni klipp-och-klistra experter?

Jag har kört växt ett par gånger och man märker effekt redan efter en vecka. 8 veckor händer det saker på, har du råd att strecha det till 10 v så ännu bättre. Jag hade kört 100mg trenbolone enanathate e5d tillsammans med cypen. Eller Masteron Enanhate eller Primobolan som andra och tredjeval. Krydda gärna med lite t3 och insulin.
Gärna Fareston eller Aromasin som PCT.
killen ville ju ha en mild och snäll kur, tren och insulin är väl knappast ett bra val i första kur..
Citera
2008-04-07, 14:14
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TraderG
Ni som säger att man måste köra växt minst 6 månader, har ni provat växt själva? Eller är ni klipp-och-klistra experter?

Jag har kört växt ett par gånger och man märker effekt redan efter en vecka. 8 veckor händer det saker på, har du råd att strecha det till 10 v så ännu bättre. Jag hade kört 100mg trenbolone enanathate e5d tillsammans med cypen. Eller Masteron Enanhate eller Primobolan som andra och tredjeval. Krydda gärna med lite t3 och insulin.
Gärna Fareston eller Aromasin som PCT.

Vill hellst inte blanda allt för olika prep i min första kur..
Som jag har förstått är Testo C och Testo P exakt samma sak (fast med lång eller kort ester) och borde väl ha samma biverkningar.
Citera
2008-04-07, 19:51
  #8
Medlem
du tjänar på att dom första 4-5 veckorna fronta med test p.
kan fronta med dboll också men jag hade i alla lägen tagit test p.
Citera
2008-04-07, 19:57
  #9
Medlem
wiiiilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcu_s
du tjänar på att dom första 4-5 veckorna fronta med test p.
kan fronta med dboll också men jag hade i alla lägen tagit test p.

varför då?

själv skulle jag hellre fronta d-boll och avsluta på testo p.
Citera
2008-04-07, 21:34
  #10
Medlem
FromHells avatar
Han kan fronta me sina Testo C oxå.
Citera
2008-04-07, 21:48
  #11
Bannlyst
Spara ditt genotropin tills du har råd att köpa på dig 8v + 8v till.


Mvh
Citera
2008-04-07, 22:30
  #12
Medlem
wiiiilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromHell
Han kan fronta me sina Testo C oxå.

sant!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in