2008-04-06, 20:42
Medlem
jjjjjj123456s avatar
Idag började ju det nya programet "Power of ten" med Mikael Tornving. Det är en slags frågesport där man ska gissa hur många procent som gör si eller så på en viss fråga och så kan man vinna pengar om man svarar rätt på frågorna. Tycker detta var ganska kul, fast det känns lite som att deras procentsatser är ganska osäkra... Kanske lite segt mellan frågorna också..

Aja, vad tycker ni om programmet? Var det kul eller bara "skit"?
Citera
2008-04-06, 20:42
Medlem
JoffaJaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjjjjj123456
Idag började ju det nya programet "Power of ten" med Mikael Tornving. Det är en slags frågesport där man ska gissa hur många procent som gör si eller så på en viss fråga och så kan man vinna pengar om man svarar rätt på frågorna. Tycker detta var ganska kul, fast det känns lite som att deras procentsatser är ganska osäkra... Kanske lite segt mellan frågorna också..

Aja, vad tycker ni om programmet? Var det kul eller bara "skit"?

Ah, men fan. det kanske e kul två gånger till, sen tröttnar nog jag!
Citera
2008-04-06, 20:44
Medlem
jjjjjj123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoffaJaffer
Ah, men fan. det kanske e kul två gånger till, sen tröttnar nog jag!

Tänkte också lite på det, att det typ är kul de första avsnitten typ som Martin Timells program "Deal or no deal". Nu känns det bara jävligt segt och långtråkigt.
Citera
2008-04-06, 20:44
Medlem
Tittar på det nu.. inget jag kommer följa.
Citera
2008-04-06, 20:46
Medlem
JoffaJaffers avatar
Läser verkligen 48 % av svenska folket mer än en bok i månaden???
Citera
2008-04-06, 20:51
Medlem
jjjjjj123456s avatar
Citat:
Läser verkligen 48 % av svenska folket mer än en bok i månaden???

Det är sånt jag menar! Sätter en hundring på att 48% inte läser mer än en bok i månaden! Deras procentsatser verkar nästan tagna ur luften
Citera
2008-04-06, 20:56
Medlem
JoffaJaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjjjjj123456
Det är sånt jag menar! Sätter en hundring på att 48% inte läser mer än en bok i månaden! Deras procentsatser verkar nästan tagna ur luften

Nee, men det e ju lixom såhär,

Hade du frågat "såg du på nyheterna igår", hade 90% svarat ''Ja''. För att inte verka dumma
Citera
2008-04-06, 21:01
Medlem
relativs avatar
Tyckte det var riktigt meningslöst och segt. Lite för trälig grej att bygga en hel programidé på. Orkade inte se klart skiten.
Citera
2008-04-06, 21:02
Medlem
jeppstahs avatar
Jag tror fan inte EN enda kommer "chansa" sina 100.000 säkra. Från 10.000 till 100.000, klart som fan man är villig att chansa, men inte längre.

Finns en stor möjlighet att vi aldrig kommer få se en större vinst än 100.000. TROR jag som sagt.
Citera
2008-04-06, 21:04
Medlem
jeppstahs avatar
Citat:

Hade du frågat "såg du på nyheterna igår", hade 90% svarat ''Ja''. För att inte verka dumma

Mm, tänkte på det med aktiefrågan.
Hon tvekade ju först på vad hon skulle svara trots att hon självklart vet om hon äger aktier eller inte. Man vill ju leka lite "finare" än vad man egentligen är.
Citera
2008-04-06, 21:08
Medlem
Jag tyckte det var sådär. Tornving är ju rolig att kolla på och en skön snubbe som svär i Tv men annars var det väl ganska kasst.
Citera
2008-04-06, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars i småland
Jag tyckte det var sådär. Tornving är ju rolig att kolla på och en skön snubbe som svär i Tv men annars var det väl ganska kasst.

Exakt så tänker jag också!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in