Flashback bygger pepparkakshus!
2008-04-06, 19:41
Medlem
klos_s avatar
Vafan har hänt med mina tangenter? Dem är helt cpiga på MSN! Alla har bytt plats osv, skitjobbigt! Eller ja, det är alla tecken som har bytt plats. Typ ?^*_:; osv.. Helt skumt. Men de är helt normala i fb osv. Bara Msn dem cpar :S

/Mvh Klos
Citera
2008-04-06, 19:43
Medlem
Jag är inte så bra på detta men jag antar att du på något sätt slått på engelskt version av tangentbordet på msn eller nåt :P
Citera
2008-04-06, 19:44
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingupingvin
Jag är inte så bra på detta men jag antar att du på något sätt slått på engelskt version av tangentbordet på msn eller nåt :P

Hurfan då? Åäö funkar inte men iaf :S Hur kan man fixa detta? Starta om msn eller något?

/Mvh Klos
Citera
2008-04-06, 19:45
Medlem
drayperftws avatar
ta bort hela msn ladda ner ny SVENSK version! så kommer det att fungera kanon sedan lycka till!
Citera
2008-04-06, 19:52
Medlem
debeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drayperftw
ta bort hela msn ladda ner ny SVENSK version! så kommer det att fungera kanon sedan lycka till!

Men nej, vad säger du nu? Det där kan ju inte ha någonting med programmet att göra, det är ju operativet. Jag tror mer på layoutteorin.

Tryck alt+shift (i msn rutan!) det växlar mellan engelsk och svensk layout, enligt default inställnigarna.
Citera
2008-04-06, 20:08
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av debeo
Men nej, vad säger du nu? Det där kan ju inte ha någonting med programmet att göra, det är ju operativet. Jag tror mer på layoutteorin.

Tryck alt+shift (i msn rutan!) det växlar mellan engelsk och svensk layout, enligt default inställnigarna.

Såja, nu funkar det. Tusen tack =)

/Mvh Klos
Citera
2008-04-06, 20:37
Medlem
debeos avatar
Nemas problemas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto