2008-04-06, 16:42
Medlem
Orjisols avatar
Vad är det med dessa? Är det enda dom verkar kunna skämta om är att dom är muslimer eller blattar, förstår inte det roliga. Dom verkar dra samma skit om och om igen.
Citera
2008-04-06, 17:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Vad är det med dessa? Är det enda dom verkar kunna skämta om är att dom är muslimer eller blattar, förstår inte det roliga. Dom verkar dra samma skit om och om igen.

Det är en bra fråga faktiskt.

Jag har heller aldrig sett vitsen med deras s.k. "humor".

Någon som gillar dem får förklara närmare vad som är så vansinnigt kul.
Citera
2008-04-06, 17:58
Medlem
avans avatar
shan atzi är misstänkt för våldtäkt.. jag menar, man får ju höra om att man inte ska dra alla över en o samma kant(kam).. att vi tror bara att alla invandrare e kriminella o bråkiga o stökiga, just för att det är dom som hörs o syns mest, dom skötsamma lägger man inte märke till osv.. men varför i helvete kan inte denna jävla blatten som ivrar för mångkultur föregå med gott exempel?? http://www.info14.com/inrikes.php?id=1399 inte för att ja vill ha nån mångkultur men det är ju rätt komiskt.. kanske det mest komiska han gjort.. jävla fittblatte..
Citera
2008-04-06, 18:47
Medlem
Qlubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanResident
Det är en bra fråga faktiskt.

Jag har heller aldrig sett vitsen med deras s.k. "humor".

Någon som gillar dem får förklara närmare vad som är så vansinnigt kul.

Svårt att förklara vad som är roligt med dom när du redan bestämt dig att dom inte roliga.

Själv tycker jag dom är relativt skojiga. Kan bli lite utjötat men det funkar la'.: =)
Citera
2008-04-06, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Qlub
Svårt att förklara vad som är roligt med dom när du redan bestämt dig att dom inte roliga.

Tro mig, jag har verkligen försökt att se det roliga i deras skämt.

Det fungerar helt enkelt inte för mig.
Citera
2008-04-06, 19:58
Medlem
Nej, ingen av de två är roliga. Shan Atzi har jag dessutom inte hört nåt ifrån på länge (och tack ock lov för det).
Citera
2008-04-06, 20:47
Moderator
Semesters avatar
De är med på nåder. Så kallad tyst kvotering.
Citera
2008-04-06, 22:24
Moderator
Humbugs avatar
Citat:

Det där går ju igen hos många komiker idag. Se på Magnus Betnér som inte tycks variera sig nämnvärt, samma bittra punchlines.
De har sin image som de kör stenhårt på...
Citera
2008-04-06, 22:32
Medlem
Citat:

Lasse Lindroth, Ali Hussein, drog ju en hel del skämt i samma anda och jag har garvat mig harmynt.
Men nu är det så uttjatat med ALLA invandrar-komiker som ska försöka dra dessa skämt.
Citera
2008-04-07, 11:13
Medlem
Luposs avatar
Instämmer i att Shan och Özz är riktigt dåliga och nästan spär på de s.k. fördomarna de skämtar om hela tiden. Jag tycker inte det blir roligt, snarare tragiskt när de inte förstår hur folk ser på dem egentligen. Ali Hussein var däremot betydligt bättre kanske för att han var först, kanske för att han kändes mer västerländsk och mindre muslimsk.
Citera
2008-04-07, 14:00
Medlem
Deras karriär startade när dom drog några sk "skämt" inför sina närmaste kussar, varpå dem startade ett multikultibråk på diverse vita klubbar för att få upp dem scen inför en seriösare publik.

Typ..
Citera
2008-04-07, 15:21
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Lasse Lindroth, Ali Hussein, drog ju en hel del skämt i samma anda och jag har garvat mig harmynt.
Men nu är det så uttjatat med ALLA invandrar-komiker som ska försöka dra dessa skämt.
Han hade ju i alla fall vett nog att gå o dö.
Det verkar inte de andra två ha.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in