Flashback bygger pepparkakshus!
2008-04-06, 14:46
Medlem
Hej!

Så h44x00r jag är så skapade jag ett virus via ett program. Testade sedan det på datorn, efter det har datorn blivit helt begränsad!

Jag kommer nästan inte åt någonting på datorn, det gör inte heller Adminstrationskontot i felsäkert läge.

Screenshot:

http://static.pici.se/pictures/YJLuqqbjW.jpg

När jag försöker komma åt Mina dokuemnt så står det:

Åtgärden har avbruitits på grund av begränsningar i datorn. Kontakta systemadministratören.

Vad ska jag göra?
Innan jag formaterar om datorn så måste jag komma åt Mina dokument, har en massa arbeten jag måste lägga över till min andra partition.
Citera
2008-04-06, 14:53
Medlem
Sargans avatar
Tja - kör någon typ av boot-cd som gör att du kan komma åt diskarna så borde du väl kunna spara runt sakerna som du vill...

Alternativt så borde man kunna installera windows direkt på den förra windows och på så sätt kanske kommer åt lite mer saker... Tänk på att ha rätt språk och så bara, annars kan det blir riktigt knas
Citera
2008-04-06, 19:57
Medlem
Så går det när man inte har kunskap inom ämnet, skyll dig själv
Citera
2008-04-06, 20:22
Medlem
Wojaks avatar
Är all elände som du går genom nu kul? Tänk att om du spridit viruset hade du skapat samma helvete åt andra. Rätt åt dig.
Citera
2008-04-07, 18:55
Medlem
majkuss avatar
haha lite roligt faktiskt, gjorde nästan samma sak en gång

felsäkertläge? dunno
Citera
2008-04-07, 18:57
Medlem
En del straffar "gud" med detsamma!

Nä, jag har faktist inte en aning om vad du ska göra, fråga där du köpte datorn?
Citera
2008-04-07, 18:58
Medlem
Blackwolfs avatar
Gud vad jag skrattade gott!!!

Hmm... funkar denna pistolen? Bäst o sätta den mot tinningen och testa
Citera
2008-04-07, 19:02
Medlem
Förbannads avatar
Du kan ju testa installera windows xp på en ny partition och testa ifall du kommer åt filerna på den gamla partitionen. Eftersom du själv skapade viruset vet du väl vad det gör för ofog mot din dator? Hoppas inte du hade som intention att sprida vidare viruset, i sådana fall må dina arbeten för evigt vara borta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in