2025-10-29, 18:50
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuartlittle
Varför ska hon vara vårdslös?
Man är väl försiktig med varandra, såvida man inte har en överenskommelse om att båda gillar lite tuffare tag?!
För de allra flesta är sex något man gör tillsammans, och har ett samspel för att det ska bli bra för båda.
Du har helt rätt i att det är så det ska vara!

Men känslan jag får när jag läser vissa artiklar och inlägg är att det finns många porrskadade män som tror att det bara är att trycka in den. Att tjejerna i filmerna värmt upp innan eller är väldigt vana fattar de inte.

Själv har jag helt tappat bort mitt eget analsexande. Vet inte varför. Borde återuppta det! 😊
Citera
2025-10-30, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
Du har helt rätt i att det är så det ska vara!

Men känslan jag får när jag läser vissa artiklar och inlägg är att det finns många porrskadade män som tror att det bara är att trycka in den. Att tjejerna i filmerna värmt upp innan eller är väldigt vana fattar de inte.

Själv har jag helt tappat bort mitt eget analsexande. Vet inte varför. Borde återuppta det! 😊

Jag tillhör skaran som identifierar sig som heterosexuell, men jag njuter av att få en skön, lagom stor, dildo i rumpan. Bäst är det när man får värma upp lite så att man kan slappna av lagom för att ta emot den.
Jag har också erfarenhet av att sätta
På både män och kvinnor i analen, men det är inte riktigt min grej har jag insett. Att ta emot däremot är väldigt skönt.
Citera
2025-10-30, 20:47
Medlem
heavyloadzs avatar
Citat:
Jag tillhör skaran som identifierar sig som heterosexuell, men jag njuter av att få en skön, lagom stor, dildo i rumpan. Bäst är det när man får värma upp lite så att man kan slappna av lagom för att ta emot den.
Jag har också erfarenhet av att sätta
På både män och kvinnor i analen, men det är inte riktigt min grej har jag insett. Att ta emot däremot är väldigt skönt.

Så du gillar bögsex och kallar dig heterosexuell? Intressant twist.
Citera
2025-10-31, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavyloadz
Så du gillar bögsex och kallar dig heterosexuell? Intressant twist.

Ja, svårsmält för en del. Men, för mig är det skillnad på att njuta av att få prostatan masserad, vilket kan ske av både dildo eller av en annan man, och att tända på män. Jag tänder inte på män, men gillar att få min prostata masserad.
Blir det tydligare så?
Citera
2025-10-31, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Kolla in "Siswet". Hon visar att ingenting är omöjligt att föra upp i analen. En riktig drömkvinna.
Det kan bli hennes död. Perforeras tarmen kan det leda till sepsis och död.
Citera
2025-10-31, 12:08
Medlem
Citat:
Jag tänder inte på män, men gillar att få min prostata masserad.

Samma här! När jag var singel gick jag ofta till ett par olika äldre gubbar som masserade min prostata, naken. Dem var alla bögar, men inte jag. Tände dock på att dem tände på mig.
Citera
2025-10-31, 12:10
Medlem
Citat:
Jag tillhör skaran som identifierar sig som heterosexuell, men jag njuter av att få en skön, lagom stor, dildo i rumpan.

Samma här... Jag älskar att knulla min fetrövade fru i fittan när hon har en buttplug och jag också har en buttplug. Sen gillar jag att hon knullar mig med strap.
Citera
2025-11-07, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imladris
Det kan bli hennes död. Perforeras tarmen kan det leda till sepsis och död.

Kan man få sepsis av anala lekar? Är det vanligt?
Citera
2025-11-09, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EEEmotion
Kan man få sepsis av anala lekar? Är det vanligt?
Man kan drabbas av sepsis från traumatiska skador, som en perforerad tarm av anal penetration men också bakteriella infektioner, STI etc i mindre anal tearing kan leda till att sepsis utvecklas i efterhand om det tar sig in i blodomloppet. Men det är mycket sällsynt sett till inrapporterade fall att människor dör av sepsis i sviterna från trauma orsakad anal penetration. Med infektioner är förstås risken mycket större.

Mer frekvent rapporterat är dock död av en perforerad tarm.

Kvinna död efter ''Fisting''.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/18389861/

Vibrator-induced fatal rectal perforation
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/17726499/

Folk som pysslar med extrema anala lekar , Fisting, för grova objekt eller hårda tag, kör utan kondom, blir våldtagna etc är riskgrupperna.

Ställ frågan till AI:

ANORECTAL SEPSIS ?

Citera
2025-11-09, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imladris
Man kan drabbas av sepsis från traumatiska skador, som en perforerad tarm av anal penetration men också bakteriella infektioner, STI etc i mindre anal tearing kan leda till att sepsis utvecklas i efterhand om det tar sig in i blodomloppet. Men det är mycket sällsynt sett till inrapporterade fall att människor dör av sepsis i sviterna från trauma orsakad anal penetration. Med infektioner är förstås risken mycket större.

Mer frekvent rapporterat är dock död av en perforerad tarm.

Kvinna död efter ''Fisting''.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/18389861/

Vibrator-induced fatal rectal perforation
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/17726499/

Folk som pysslar med extrema anala lekar , Fisting, för grova objekt eller hårda tag, kör utan kondom, blir våldtagna etc är riskgrupperna.

Ställ frågan till AI:

ANORECTAL SEPSIS ?

Ja, det gäller att vara försiktig. Men just töjning är härligt, kan inte tänka mig att vara utan det.
Citera
2025-11-11, 13:30
Medlem
upplaenningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EEEmotion
Ja, det gäller att vara försiktig. Men just töjning är härligt, kan inte tänka mig att vara utan det.

Det kan vara härligt för stunden men glöm inte bort vad han skrev där.
Citera
2025-11-12, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upplaenningen
Det kan vara härligt för stunden men glöm inte bort vad han skrev där.

Tänker att min inte behöver överdriva det, stor dildo, uppblåsbar buttplug eller en hand. 😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in