Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-01, 14:10
  #397
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uhhhva
En flickvän.

Men det var inget för mig. Hennes fina rumpa däremot..
Har du stoppat upp hela flickvännen
Citera
2017-10-01, 14:18
  #398
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
Har du stoppat upp hela flickvännen

Bara benen hängde ut
Citera
2017-10-01, 20:46
  #399
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hominem
Har du provat fingrarna? Använd engångslatexhandskar och glidmedel, och gör "kom hit"-rörelser mot naveln.

Ja och det är egentligen det som fungerat "bäst", men vet inte om det bara är att köra på o så kommer det någon dag eller om det finns något bättre.
Citera
2017-10-05, 22:36
  #400
Medlem
Bouchets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v96137
Ja och det är egentligen det som fungerat "bäst", men vet inte om det bara är att köra på o så kommer det någon dag eller om det finns något bättre.

Köp en liten mjuk dildo, gärna lite böjd. Sen kör du den fort med små förelser mot prostatan. Du kommer få känslan av att du ska komma. Då pressar du på som om du ska pissa. Då kommer det massa go sås från prostatan kan jag säga. Det är en helt annan upplevelse än när man kommer som vanligt. När du väl väljer att avsluta och kommer på riktigt kommer satsen att vara betydligt tjockare än vanligt eftersom du fedan sprutat ut en mängd sädesvätska.
Citera
2017-10-10, 14:39
  #401
Avstängd
Testade faktiskt på skoj att stoppa en deo i röven (är inte homo) efter att Magnus betner snackade om det i en standup.
Det var inte skönt alls, som ett finger t.ex. utan gjorde bara ont och var obehagligt.
Citera
2017-10-14, 14:48
  #402
Medlem
21 cm kuk.
Bara testat med små buttpluggar innan, var rätt obehagligt när hela var inne och kunde inte "knipa" efteråt på ett tag.
Citera
2017-10-14, 15:01
  #403
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bouchet
Köp en liten mjuk dildo, gärna lite böjd. Sen kör du den fort med små förelser mot prostatan. Du kommer få känslan av att du ska komma. Då pressar du på som om du ska pissa. Då kommer det massa go sås från prostatan kan jag säga. Det är en helt annan upplevelse än när man kommer som vanligt. När du väl väljer att avsluta och kommer på riktigt kommer satsen att vara betydligt tjockare än vanligt eftersom du fedan sprutat ut en mängd sädesvätska.

har faktiskt köpt och provat en sån "prostata vibrator" som är böjd, men jag känner knappt av att det vibrerar. Kanske det finns någon annan stort som rör mer på sig istället för en statisk vibration?
Jag kan tänka mig att det är otroligt skönt, det här är en sak jag verkligen måste lyckas med.
Citera
2017-10-15, 19:45
  #404
Medlem
helenduvals avatar
Längder har varierat, minns inte omkretser, men däremot 5-6 cm i diameter vet jag att jag tagit.
Citera
2018-03-04, 08:25
  #405
Medlem
pantywankers avatar
En dildo Ca 6 cm bred.
Längd Inne ca 20 men skulle klara mer.
Är kille samt inte gay.
Citera
2018-03-04, 08:45
  #406
Medlem
Tripportreats avatar
Två fingrar. Hände att jag stoppade upp ett finger eller två vid onanering när jag var yngre, jag slutade med det dock. Blev lite osmakligt efter ett tag, inte för att jag är homofob eller nåt sånt dumt, snare blev det mer estestk avtändande.

Men skönt var det....

//tripportreat
Citera
2018-03-19, 16:59
  #407
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Två fingrar. Hände att jag stoppade upp ett finger eller två vid onanering när jag var yngre, jag slutade med det dock. Blev lite osmakligt efter ett tag, inte för att jag är homofob eller nåt sånt dumt, snare blev det mer estestk avtändande.

Men skönt var det....

//tripportreat
Hela vägen antar jag
Citera
2018-04-27, 17:51
  #408
Medlem
Dejtade en sjuksköterska som jobbade på akuten. En dag hade dem fått in en kille som fått in ett biljardklot där bak men inte kunnat få ut det då det var fullt med glidmedel. Efter 24 timmar hade det kommit ut och han fick åka hem med klotet. Vet dock ej färgen eller numret.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback