Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-27, 19:55
  #409
Medlem
kalle1967s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvabytesyahoose
Dejtade en sjuksköterska som jobbade på akuten. En dag hade dem fått in en kille som fått in ett biljardklot där bak men inte kunnat få ut det då det var fullt med glidmedel. Efter 24 timmar hade det kommit ut och han fick åka hem med klotet. Vet dock ej färgen eller numret.

Tur det inte var ett bowlingklot
Citera
2019-09-29, 05:32
  #410
Medlem
Största diametern jag fått in är 6 cm ungefär, mer är svårt
Citera
2019-09-30, 22:03
  #411
Medlem
och jag som tyckte jag varit duktig...
mesta jag fått in är 2st kukar samtidigt. inga monsterkukar men över 16cm, mätte inte direkt diametern dock.
Citera
2019-10-19, 11:37
  #412
Medlem
pantywankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuinMeTr
och jag som tyckte jag varit duktig...
mesta jag fått in är 2st kukar samtidigt. inga monsterkukar men över 16cm, mätte inte direkt diametern dock.
Det intressanta är ju diametern på kukarna så vi vet vad du klarar
Citera
2019-10-19, 18:40
  #413
Avstängd
aFvRenGodhETs avatar
Jag och min dåvarande flickvän skulle prova analsex för många år sedan. Hon hade en blå dildo som hon ibland hade för att ägna sig åt erotiskt självstyre

Den var rätt stor. Kanske 20 cm lång och hyfsat grov. Som en stor penis med andra ord. Nästan som min

Innan jag skulle få ta henne i tvåan så ville jag visa att jag fan inte var sämre så jag bad henne köra upp den i röven på mig. Det var ingen angenäm känsla. Men bara att bita ihop och köra på. Hon tyckte det var stort av mig och jag fick ta henne i tvåan så mycket jag ville sedan
Citera
2019-10-19, 18:44
  #414
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenGodhET
Jag och min dåvarande flickvän skulle prova analsex för många år sedan. Hon hade en blå dildo som hon ibland hade för att ägna sig åt erotiskt självstyre

Den var rätt stor. Kanske 20 cm lång och hyfsat grov. Som en stor penis med andra ord. Nästan som min

Innan jag skulle få ta henne i tvåan så ville jag visa att jag fan inte var sämre så jag bad henne köra upp den i röven på mig. Det var ingen angenäm känsla. Men bara att bita ihop och köra på. Hon tyckte det var stort av mig och jag fick ta henne i tvåan så mycket jag ville sedan
Coolt. Ibland måste man bita i det sura äpplet antar jag. Haha.
Citera
2019-10-19, 20:39
  #415
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenGodhET
Jag och min dåvarande flickvän skulle prova analsex för många år sedan. Hon hade en blå dildo som hon ibland hade för att ägna sig åt erotiskt självstyre

Den var rätt stor. Kanske 20 cm lång och hyfsat grov. Som en stor penis med andra ord. Nästan som min

Innan jag skulle få ta henne i tvåan så ville jag visa att jag fan inte var sämre så jag bad henne köra upp den i röven på mig. Det var ingen angenäm känsla. Men bara att bita ihop och köra på. Hon tyckte det var stort av mig och jag fick ta henne i tvåan så mycket jag ville sedan
Ja. Jag tycker att alla killar som förväntar sig att tjejen ska ta den där bak borde låta tjejen vårdslöt trycka in motsvarande dildo där bak på honom. Det kommer antagligen göra galet ont, sen kan de ha riktigt bra analsex där han är inledningsvis försiktig.
Citera
2019-11-14, 03:01
  #416
Medlem
Gjorde en clone a Willy med ett ligg som hon stoppade in i mig haha
Citera
2019-12-25, 03:28
  #417
Medlem
pantywankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterLust
Gjorde en clone a Willy med ett ligg som hon stoppade in i mig haha
Så du klarade bara en cm med andra ord
Citera
2021-04-14, 17:58
  #418
Medlem
Vi hade en trekant med en kille med en rejäl kuk. 23 lång och säkert 5-6 cm i diameter.
Min tjej njöt men när jag tog emot den så kan man säga att den var i det största slaget.
Citera
2021-04-14, 18:00
  #419
Medlem
dengamleDs avatar
She-male kuk är väl det största så inte speciellt imponerande i det här gänget
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback