2008-04-05, 00:15
Medlem
Det går inte att logga in på mitt före detta konto! Och jag ser att Senaste aktivitet var Igår runt kl14

Kan mod pm:a mej o förklara lite om hur man går tillväga och om det finns nått man kan göra?

Kan tillägga att det inte är någon som snokat reda på lösen via min burk. för vid den är det bara jag som sitter. vafan beror detta på?
Citera
2008-04-05, 02:13
Medlem
tjaboooos avatar
Provat med att nollställa lösenordet ?
Citera
2008-04-05, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
Provat med att nollställa lösenordet ?

Kommer inte ihåg vad det va för e-mail jag reggade på kontot. det va inte till "min" vanliga mail utan bara drog till med nått.

Kan jag inte prata med någon för att bevisa att användaren inte är den han är numera?

Hur ska man gå till väga när något sånt här har hänt?
Finns det nån risk för att kuksugaren får tag i mitt ip?
Ip:t finns la inte inbakat någonstans i profilen?
Senast redigerad av whiskasee 2008-04-05 kl. 12:42.
Citera
2008-04-05, 13:08
Medlem
antagonistens avatar
Nej, personen kan inte se din IP-adress.
Du kan nog glömma att få tillbaka kontot om du inte minns vilken mailadress du använde.
Citera
2008-04-05, 13:41
Bannlyst
Detta är faktiskt första gången jag hör om någon som har fått sitt FB-konto stulet. Är det månne så att du har varit inloggad på FB på någon "offentlig" dator och sedan gått ifrån den och glömt att logga ut?

Hur som helst så lär det som sagt nog bli krångligt för dig att få tillbaka kontot om du inte minns vilken mailadress du reggade det på. Om du inte har alltför många mailadresser så skulle du ju förvisso kunna kolla igenom inkorgen/deleted items på dessa, och på så sätt se om registreringsmailet från FB ligger kvar.
Citera
2008-04-05, 14:55
Medlem
Lönnmördarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krumbukto
Detta är faktiskt första gången jag hör om någon som har fått sitt FB-konto stulet. Är det månne så att du har varit inloggad på FB på någon "offentlig" dator och sedan gått ifrån den och glömt att logga ut?

Hur som helst så lär det som sagt nog bli krångligt för dig att få tillbaka kontot om du inte minns vilken mailadress du reggade det på. Om du inte har alltför många mailadresser så skulle du ju förvisso kunna kolla igenom inkorgen/deleted items på dessa, och på så sätt se om registreringsmailet från FB ligger kvar.

Användaren: Lordo fick också sitt konto stulet, eller ja åtminstånde hijackat, som tur var fick han tillbaka det :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in