2008-04-04, 19:18
Medlem
jjjjjj123456s avatar
http://www.tv4.se/noje/talang_2008

Idag börjar ju det nya programmet Talang 2008. Nytt för i år är en jurymedlem, Sofia Wistam, istället för Hanna Hedlund. Bert Karlsson och Tobbe Blom är kvar sedan förra året. Nytt för i år är också en andra programledare, Kodjo Akolor, tillsammans med den gamle Pepe Eng.

Jag tyckte själv inte att talang 2007 var någon jättehöjdare förra året, utan kändes nästan mer som ett barnprogram. Tror ni att detta årets upplaga kommer bli bättre? Eller vad tror ni?
Citera
2008-04-04, 20:17
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Skjut gärna publiken, ropar sympati-buu när någon som sög får lite bannor
detta för att publiken består till 80 % av en blandning tonårs-tjejer & 35+morsor med 0 åringar i knät

Jag tror att "Nordafrica" blir vår nya Nour i Melodifestivalen, det blir inte komik iaff...trotts att Björn Gustaffson har sagt det till ledningen
Citera
2008-04-04, 20:53
Medlem
tfvbhy9,82s avatar
Fann mig själv sittandes med handen för ögonen ett flertal gånger för att det var så satans pinsamt.
För att inte tala om negern som klipptes in i bild mitt i uppträdandena då, vafan var det bra för? Luftade sina läppar och gjorde nåt nickande med huvudet varvat med extremt dåliga sketcher med "talangerna".
Citera
2008-04-04, 21:06
Medlem
nallons avatar
Tjejen som sjöng och spelade piano nyss, var hon blind?
Citera
2008-04-04, 21:08
Medlem
jjjjjj123456s avatar
Efter att nu ha sett det i ungefär en timme, så kan jag bara säga att jag inte tycker det har förändrats speciellt mycket sedan förra året. Peppe Eng är ju fruktansvärt dålig och den nya sa väl inte så värst mycket. Tycker juryn är jävligt mesig också som hela tiden måste förklara hur bra de sökande var fast de ändå inte var tillräckligt. Säg antingen Ja eller Nej! Hur svårt kan det vara?

Hur länge till ska Bert leva på att "han faktiskt upptäckte Carola, så han vet allt"?

Liten besvikelse faktiskt!
Citera
2008-04-04, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nallon
Tjejen som sjöng och spelade piano nyss, var hon blind?
Verkade som det ja.

Tyckte dom på slutet va grymma. Hur fan gjorde dom?
Citera
2008-04-04, 21:47
Medlem
nallons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qzr1
Verkade som det ja.
kan inte vara lätt att skriva en låt när man är blind, inte spela piano heller för den delen.

Citat:
Tyckte dom på slutet va grymma. Hur fan gjorde dom?
Ja dom var grymma, typiska vinnare om dom håller samma klass som i detta avsnitt.
Citera
2008-04-04, 21:59
Medlem
Trumpeters avatar
Såg inte hela, men det jag såg gav inte direkt anledning att titta nästa vecka.
Citera
2008-04-04, 22:12
Medlem
Då kan jag passa på att fråga vad låten heter som spelades när han med diabolon (eller vad det heter) uppträdde? Det är väl en hyfsat känd låt så...
Senast redigerad av qzr1 2008-04-04 kl. 22:15.
Citera
2008-04-04, 22:15
Medlem
zipzeros avatar
Citat:
Då kan jag passa på att fråga vad låten heter som spelades när han med diabolon (eller vad det heter) framträdde? Det är väl en hyfsat känd låt så...

Blur - song 2,, om jag inte minns helt fel..

Bäst för övrigt ikväll var ju persson vs persson helt klart.
Citera
2008-04-04, 22:27
Medlem
flummeys avatar
Tjejen som var blind var jättebra. Det gav mig rysningar i alla fal när man hörde hennes klara röst.
Killarna med halva ansikten var också grymma. Vilket enormt självförtroende!.Härligt att se!. Killen som blev instängd var skitobehaglig att se. Fatt itne att de gick vidare.

Sen när Sofia gick fram och blåste i den där grejen blev det för mycket.Och så Berts kommentarer på det.. Jävla äckelgubbe alltså.!
Jag ger det 3 brödrostar av 5 möjliga.
Citera
2008-04-04, 22:31
Medlem
ugge_das_boots avatar
faktikt lite underhållande, och hon blinda och hiphop kompisarna fick mig att fälla en tår ( blir rörd när nån ger 100 % engagemang) men va fan, brunpåsen som va lite här o där... varför
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in