Shining är helt ok tycker jag. Annars lyssnar jag inte speciellt mycket på denna genre, inte mycket jag fastnat för ännu, med några undantag t ex Lifelover och Silencer. Lägger till en prenumeration på denna tråden, ska bli kul och se om man hittar ytterligare guldkorn, för det finns som sades av TS väldigt mycket skit i genren också, vilket gör en lite rädd för att börja gräva rejält på egen hand.
Shining är jävligt innovativa, och Kvarforth har en sjukt skön röst! Angående "Fjantar med rakblad" så tycker jag att det är stor skillnad på att skära sig och att SKÄRA sig. Back in the days var det vanligt bland större BM band oxå. Bland annat Maniac brukade skära sig på scen med Mayhem.
Shining är jävligt innovativa, och Kvarforth har en sjukt skön röst! Angående "Fjantar med rakblad" så tycker jag att det är stor skillnad på att skära sig och att SKÄRA sig. Back in the days var det vanligt bland större BM band oxå. Bland annat Maniac brukade skära sig på scen med Mayhem.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!