2008-04-04, 12:10
Bannlyst
Hej, jag undrar vilken livsmedels affär det är som säljer billigast mat i Södertälje? Borde väl vara dom gamla vanliga som i resten av Sverige : ICA Maxi, Willys, Lidl och ÖB? Eller?
Citera
2008-04-04, 15:41
Medlem
Tsuranukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke1
Hej, jag undrar vilken livsmedels affär det är som säljer billigast mat i Södertälje? Borde väl vara dom gamla vanliga som i resten av Sverige : ICA Maxi, Willys, Lidl och ÖB? Eller?

Den billigaste maten får du nog på lidl och öb(självklart) Men om du vill ha billig men prisvärd mat så kan du handla på willys i södra dem har skit bra utbud och riktigt bra mat. Dock så måste du köpa mycket av willys varor för att komma ner i pris. För att spara extra mycket så köper du dricka, schampo osv på öb. Det är mitt tips iaf

P.S bor självklart i södertälje
Citera
2008-04-04, 15:53
Medlem
WinstonO'Boogies avatar
Det säger väl sig självt att Lidl och ÖB är billigast? Willys är dock bra och finns dels i Södra och i Weda.
Citera
2008-04-04, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tsuranuke
Den billigaste maten får du nog på lidl och öb(självklart) Men om du vill ha billig men prisvärd mat så kan du handla på willys i södra dem har skit bra utbud och riktigt bra mat. Dock så måste du köpa mycket av willys varor för att komma ner i pris. För att spara extra mycket så köper du dricka, schampo osv på öb. Det är mitt tips iaf

P.S bor självklart i södertälje

Tack för ditt svar
okej men Maxi då hur är det med deras priser?
Dit jag ska flytta finns visst en Tempo affär, är dom billiga/dyra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in