Citat:
Ursprungligen postat av philip390
Vista är nog det sämsta operativsystemet jorden skådat(som kostar pengar alltså)... håller inte nånstans enligt mig.
Det kan jag verkligen hålla med om. Jag köpte en laptop för ca 1 vecka sedan och jag har redan fått köra om systemet en gång och nu börjar saker krascha igen. Datorn ska vara vista kompatibel från början och har dessutom fått installerat dubbelt så mycket RAM för att det ska fungera bättre men ändå är det helt fruktansvärt. Jag installerar inget mer än MSN, VLC och Firefox så jag fattar inte hur den kan krascha så snabbt. Visserligen stänger jag av allt vad anti-virus heter då jag är linuxskadad och inte är van vid att behöva ha 30 antivirus grejer som ligger och äter upp hastigheten. Dock finns viruset Norton ändå kvar eftersom det tydligen är immun mot avinstallation så lite mer än 3 dagar borde det väl klara sig?
Nej seriös så tror jag att Microsoft kommer att tappa en hel del marknad efter detta OS. Det finns undersökningar i USA som visar på att ca var 3:de amerikan tänker köpa en Mac vid nästa datorköp så någon nytta har ju i alla fall det jävla vista gjort.....
Dock måste jag faktiskt säga att jag blev positivt överraskad när jag upptäckte att skiten hittade mitt trådlösa nätverk efter bara en simpel omstart av routern.