Flashback bygger pepparkakshus!
2008-04-03, 23:04
Medlem
Om man inte klarar sitt teoriprov, måste man då vänta 3 månader innan man får göra provet igen? Vet inte varifrån jag fått det, men det sitter i bakhuvudet. Någon som vet hur det ligger till och kan dementera?
Citera
2008-04-03, 23:04
Medlem
cammos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helter
Om man inte klarar sitt teoriprov, måste man då vänta 3 månader innan man får göra provet igen? Vet inte varifrån jag fått det, men det sitter i bakhuvudet. Någon som vet hur det ligger till och kan dementera?

Nej du behöver inte vänta.
Citera
2008-04-03, 23:11
Medlem
NiV3Rts avatar
Skulle dock inte vara fel om det var så
Citera
2008-04-04, 08:07
Medlem
Skäggbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiV3Rt

det borde vara så ja, det håller jag med om.
Citera
2008-04-04, 08:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NiV3Rt

utveckla gärna.
Citera
2008-04-04, 08:30
Medlem
Skäggbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evan_Stone
utveckla gärna.

finns massa fjånar som tror att de klarar provet utan att plugga men typ 99% av dessa klarar det inte. Har hört det hur många gånger som helst.. "Äh jag behöver nog inte plugga, kan ju det mesta ändå"..

Vet man om att man har den chansen på tre månader så sätter man sig ner och pluggar,- om man vill ha sitt körkort PUNKT.
Citera
2008-04-04, 08:31
Medlem
kentabarss avatar
Jag fick vänta 1 månad på att få skriva igen.
Citera
2008-04-04, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skäggbiff
finns massa fjånar som tror att de klarar provet utan att plugga men typ 99% av dessa klarar det inte. Har hört det hur många gånger som helst.. "Äh jag behöver nog inte plugga, kan ju det mesta ändå"..

Vet man om att man har den chansen på tre månader så sätter man sig ner och pluggar,- om man vill ha sitt körkort PUNKT.

90% av teorin kan du utan att plugga det som inte kidsen tänker på är alla luringar.

Jag tror att de flesta här vet vad en väg är och hur fort man får köra när man möter en skylt som det står 50 på.
Citera
2008-04-04, 09:24
Medlem
RyssJävels avatar
Nej, inga väntetider tack! Tvärtom, låt de skriva så ofta det bara går. Mer pengar till VV, pappa har säkert råd.

Vi fattiglappar å andra sidan, sätter oss ner, pluggar och spikar det på första försöket.
Citera
2008-04-04, 13:48
Medlem
Tackar för svaren!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här