2008-04-03, 21:46
Medlem
Cpt Tuttles avatar
Är det någon här som brukar uppleva smak i sina drömmar?
Jag gör det då och då, det lustiga är att det ALLTID är antingen vaniljglass, ost eller Bullens pilsnerkorv jag äter i de drömmarna, och det smakar alltid likadant (oavsett vad det är), en svårbeskrivlig sötaktig riktigt vidrig smak som får mig att inte kunna äta det jag råkades drömma om på hela dagen...
Citera
2008-04-03, 21:52
Medlem
Ung_Fascists avatar
Varje gång jag drömmer att jag ska sätta tänderna i nånting blir jag alltid lika besviken, Har nämligen Aldrig haft turen att känna smak i en dröm.
Citera
2008-04-07, 22:32
Medlem
Snabeltands avatar
Troligen suger du på din tumme elelr något annat tillgängligt. Svårare än så behöver det inte vara.
Citera
2008-04-13, 04:19
Medlem
CoiloCs avatar
Jag drömde förra veckan att jag slickade fitta (har faktiskt aldrig gjort det ). Och det smakade typ batterisyra (det har jag tyvärr däremot smakat på). Jag vaknade direkt av den traumatiska upplevelsen
Citera
2008-04-15, 09:22
Medlem
Cpt Tuttles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabeltand
Troligen suger du på din tumme elelr något annat tillgängligt. Svårare än så behöver det inte vara.
Tror jag brukar ligga och tugga på sängkläderna ibland, blir mystiska hål i närheten av tänderna...
Citera
2008-04-15, 09:32
Medlem
Ben Avrahams avatar
Jag kom hem från en fest för två veckor sedan. Jag var riktigt full och gick och lade mig utan att ha druckit något. Som bekant förlorar man mycket vätska när man dricker alkohol och man blir uttorkad. Under natten drömmer jag att jag har en oerhörd törst. Jag minns att jafg sprang genom huset, till köket och tömde en hel 1.5 liters Colaflaska, fortsatte till andra läsker och drycker, hällde allt i min mun men kunde inte dämpa törsten. Mins väldigt väl att jag öppnade kylen och tog två små Pepsiflaskor (typ 33cl men med skruvkork, finns i Italien) och drack dem. Minns smakerna väldigt väl.

Det var en välidtg plågsam dröm, för min törst var osläckbar. Till slut vaknar jag och är helt uttorkad. Jag går till köket och dricker 1 liter vatten.

Men det är enda gången jag kan komma ihåg att jag kännt smak i drömmen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in