2008-04-03, 02:49
Medlem
Knudsons avatar
Nu har jag visserligen inte varit speciellt aktiv senaste tiden men när jag kikade in i "erotik-forumet" precis slogs jag av att prettygirl är väldigt snabb med låset. Jag antar att Prettygirl är ganska ny som moderator och därför agerar på detta sätt. Men har ni ingen kontakt sinsimellan som moderatorer? Det är ju ohållbart att en moderator ska låsa en tråd efter dryga 30 sidor med hänvisning till att det är en listtråd.
Kanske är det bara så att prettygirl känner att hon måste prestera som ny moderator och därför är snabb med låset. Får hoppas att hon uppmärksammar denna tråden och tar och taggar ner lite

//Knudson
2008-04-03, 03:32
Moderator
evilhoneys avatar
För det första så tar man åsikter om moderering med berörd moderator i första hand.
För det andra så gör hon helt rätt.
Tråden är en listtråd och har inte presterat något som tillför forumet något på väldigt länge.
Att ha en tråd där man rablar ställen man legat på passar bättre i laidback om någonstans, tror tom det finns en där som man kan markera på google-earth också.

Nästa gång du vill göra en moderator uppmärksam på dina åsikter så tar du det alltså i PM, fungerar inte det kan du alltid försöka med någon annan moderator i samma forum eller admin tom. Fungerar inget annat så kan du posta här, men för att gnälla på en mod som raderar helt efter reglerna så behövs inen tråd alls imo.
2008-04-03, 03:40
Medlem
Rostmannens avatar
Det lustiga är att "onani" tråden startades 2006-08-15, 17:09 och kommit upp i 32 sidor med 393 inlägg.
Varför har ingen moderator slängt den tidigare då?
2008-04-03, 03:45
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
Det lustiga är att "onani" tråden startades 2006-08-15, 17:09 och kommit upp i 32 sidor med 393 inlägg.
Varför har ingen moderator slängt den tidigare då?
Förmodligen för att man blivit så hemmablind att man inte tänker på den som listtråd. Många är dessutom nya moderatorer, eller nya i delforumet och då börjar man inte rota i de gamla trådarna utan tror att de har rätt att finnas bara för att de funnits länge.
Därför är det bra när det kommer in folk och påpekar att de faktiskt inte bör finnas kvar.
2008-04-03, 03:50
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Därför är det bra när det kommer in folk och påpekar att de faktiskt inte bör finnas kvar.

Min åsikt är att den skulle få vara kvar pga trådens ålder.
2008-04-03, 03:53
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
Min åsikt är att den skulle få vara kvar pga trådens ålder.
Nja, trådar ska fortfarande följa reglerna, även om de är gamla. Listtrådar och liknande får man göra i Laidback, inte ute i delforumen, det är ju ingen nyhet direkt.
2008-04-03, 04:00
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Listtrådar och liknande får man göra i Laidback, inte ute i delforumen, det är ju ingen nyhet direkt.

Ja då blir det till att titta över följande forum.

http://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=199
2008-04-03, 08:35
Medlem
Stockos avatar
Har du tagit detta i PM med finaflickan?
2008-04-03, 08:41
Medlem
Herr_Oins avatar
prettygirl är en väldigt skicklig moderator i M&L, det behövs lite hårdare tag ibland, speciellt i M&L där folk gärna postar i fel delforum.
2008-04-03, 13:00
Medlem
mr.demons avatar
Jag tycker Prettygirl gör ett helt okej jobb i M&L, hon är i alla fall aktiv i sin del hon modererar. Och än så länge har jag inte sett henne låsa nån tråd som inte borde blivit låst.
2008-04-03, 14:45
Medlem
El Zorros avatar
Ta det i PM enligt sticky i detta forumet.

*låst*

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in