Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-04-02, 18:36
  #13
Medlem
haschzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berget90
Ricardo förtjänar så in i helvete mycket mer uppmärksamhet, än den äckliga nassen Wretström.

Och varför? För att hans familj var utlänningar, eller för att de var rika, eller för att de bodde i innerstaden osv...?? Wretströmsmordet tycks ju ha varit mycket brutalare på alla sätt och vis!
2008-04-02, 18:46
  #14
Medlem
Äspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avan
Äh vem bryr sig om honom, stör mig på att vissa mord ska uppmärksammas så in i helvete. Iaf när det är fel person som dör, eller när gärningsmännen sticker ut ifrån mängden. Vissa ska tydligen vara mer värda än andra, o sättet riccardo mördades på var ju inte särskilt ovanligt så att avtrubbade jag skulle tycka att det var brutalt.

psst.... *viskar* daniel wretström... salem.... där har vi ett mord som borde blitt uppmärksammat pga av sin brutalitet, motivet osv... Daniel betydde fan så mycke mer än en importerad spagge
..
Den där skinnbollen får redan mer uppmärksamhet än vad han förtjnar i och med den där patetiska salemmarschen.

Till skillnad från skinnbollen var Ricardo inte kriminell och motivet bakom mordet på honom är hemskt på alla sätt och vis.
2008-04-02, 18:50
  #15
Medlem
Att sitta och jämföra 2 stycken synnerligen brutala och vidriga mord på unga killar och tjafsa om vilket som var värst och vem som förtjänade det eller inte måste vara bland det mest patetiska jag sett.

Fy fan vilka idioter det finns!
2008-04-03, 23:59
  #16
Medlem
Engelbreckts avatar
Jag hänvisar till den existerande tråden om ämnet och låser denna.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=563638

MVH/ mod.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback