• 2
  • 3
2008-04-08, 21:59
Bannlyst
jag använder Mr Caps Heavy Degreaser.. Sjukligt bra..
Citera
2008-04-08, 22:55
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsox
Varför tycker du inte att deras test var trovärdig?
Biltemas kallavfettning hamna i näst bästa gruppen, provat den och var ungefär lika effektivt som att titta snett på skiten.
Citera
2008-04-09, 10:27
Medlem
Barriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
Biltemas kallavfettning hamna i näst bästa gruppen, provat den och var ungefär lika effektivt som att titta snett på skiten.

Jag har också provat Biltemas Kallavfettning och det är den bästa som jag har provat på minst tio år. Det är den ända produkten som jag åker omvägar till Biltema för att köpa. Smutsen bara rinner av.

Det är inte så att du provade deras miljöavfettning för den är helt värdelös.
Citera
2008-04-09, 17:37
Medlem
tjaboooos avatar
http://www.biltema.se/products/produ...?iItemId=82899
Citera
2008-04-10, 15:32
Medlem
Vet någon var man kan köpa Prickbort i Västeråstrakten. Sedan OkQ8 tog bort den så har jag inte lyckats hitta den igen.

Jag är VÄLDIGT tacksam för ev. tips.
Citera
2008-04-28, 14:35
Medlem
marimekkos avatar
Hittade inte heller prickbort någonstans så jag provade Biltemas variant. Helt värdelöst dåligt. Får mig att ifrågasätta Plus lista för den hamnade ju inte sist.
Citera
2008-04-28, 16:02
Medlem
monkey_with_guns avatar
Lite konstigt att Plus inte provade okq8 superavfettning eller den vanliga "Okq8 avfettning" för dem är ju mycket bättre än naturavfettningen i min mening.

Brukar själv köra med dem och de funkar bra, funderar dock klart på att testa någon av de som kommit överst i listan. Biltemas verkar ju vara båda bra och billig. (69,90 för 4 liter el vad det var)
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in