2008-04-01, 20:26
Medlem
Tsuranukes avatar
Okej jag känner att min dator har segat ner rätt mycket och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Har dragit en highjackthis scan *log*

Och har även sökt med nod32 men har inte märkt något specielt virus av något slag. Vad ska jag göra?
Citera
2008-04-01, 20:32
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tsuranuke
Okej jag känner att min dator har segat ner rätt mycket och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Har dragit en highjackthis scan *log*

Och har även sökt med nod32 men har inte märkt något specielt virus av något slag. Vad ska jag göra?

Haha bra aprilskämt, har vi inte hört innan. Mitt skämt är att be dig läsa den klistrade tråden så vi slipper se virusloggar under it-säkerhet.
Citera
2008-04-01, 20:34
Medlem
DaVajjs avatar
IT-säkerhet -> Datoranvändning - MS Windows

// Mod
Citera
2008-04-01, 20:34
Medlem
Tsuranukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
Haha bra aprilskämt, har vi inte hört innan. Mitt skämt är att be dig läsa den klistrade tråden så vi slipper se virusloggar under it-säkerhet.

Det var dock inte menat som ett aprils fools då jag helt undvek att läsa den klistrade tråden. Ska inte hända igen sorry.
Citera
2008-04-01, 20:37
Medlem
Du kan ju även prova att bara dammsuga datorn, kan gå rätt segt när det är två centimeter damm som ligger och skräpar..
Citera
2008-04-01, 20:42
Medlem
Tsuranukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattie_Gr
Du kan ju även prova att bara dammsuga datorn, kan gå rätt segt när det är två centimeter damm som ligger och skräpar..

Den är bärbar och dammsugs så bra jag klarar av
Citera
2008-04-01, 21:27
Medlem
927s avatar
allt ser ok ut, inte heller så många 04or. nvidia startar ju med datorn, antagligen helt onödigt i ditt fall men jag vet inte hur stor inverkan endast ett program har
Citera
2008-04-01, 21:39
Medlem
Tsuranukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 927
allt ser ok ut, inte heller så många 04or. nvidia startar ju med datorn, antagligen helt onödigt i ditt fall men jag vet inte hur stor inverkan endast ett program har

Okej schyst
Citera
2008-04-01, 22:10
Medlem
massamulls avatar
Citat:

Spelar du onlinespel typ battelfield?

Om inte så skulle jag kunna misstänka dom här filerna
PnkBstrA.exe
PnkBstrB.exe
Citera
2008-04-01, 22:47
Medlem
Tsuranukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massamull
Spelar du onlinespel typ battelfield?

Om inte så skulle jag kunna misstänka dom här filerna
PnkBstrA.exe
PnkBstrB.exe

Jag spelar inga online spel som använder sig av EA's anti cheat
Citera
2008-04-03, 22:01
Medlem
massamulls avatar
Citat:
Jag spelar inga online spel som använder sig av EA's anti cheat

skulle jag rekomendera att ta bort dom.
läste på någon sida att dom kunde ställa till med en del men jag har ingen egen erfarenhet av just dom 2 prova om du vill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in