Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Nu handlade det om att jag snabbkollat på fotot o tog för givet att det var rätt hus, sen påpekade ooooo att det var fel...då kollade jag fönsterluckorna o ANTOG att h*n hade rätt...
När sedan både knallkork o John A Genzale envisades tittade jag igen, noggrannare o fattade ingenting tills min sambo ingrep o avgjorde debatten så att t o m jag förstod....
Jag HAR ju sagt att det är tur att inte jag är vittne....
Nej, jag kommer INTE att ha fel en gång till!
Nån måtta får det vara....
Även solen kan ha fläckar...
(jag är nattsvart vad gäller lokalsinne, det är ökänt!)
Herregud knallkork! Är det "mobba miapetter-dagen idag"?
Nu påpekas det att jag skrivit att Fahlströmska brann
förra hösten...
Klargörande är att den brann hösten/vintern 2007...
Så, mer mobbing?

Jag har inte ens tidningen här så jag kan kolla, men jag tror på dig
Var jag och svägerskan som satt med tidningen, kollade vart hennes väns hus låg och kollade fönsterluckorna på den andra bilden på huset och tyckte att det såg så fel ut som det kunde bli. Me jag är inte den som är den, säger ni att jag har fel så får jag också krypa till korset!
Eloge: Den sista uppgiften i tidningen, den om att hon ska ha kartlagt E o T's liv
från kojan har jag ingen aning om den stämmer eller inte. Och så vida hon inte själv erkänt det, eller skrivit på eventuella lappar med minnesanteckningar att hon suttit i kojan och gjort dessa , så har jag svårt att se hur
nån skulle kunna gå i god för att det sista stycket i tidningen är sant.
Att hon kartlagt deras liv är jag övertygad om, huruvida detta skett från kojan eller ej har jag däremot ingen aning om.
Själv har jag inte sett Tyskan i Arboga, men så är jag ganska självupptagen och som grädde på moset ca 2 dm kortare än sagda Tyska, så jag kanske misstagit henne för en flaggstång. Iallafall om hon är och var så spinkig som Mariooo med bestämdhet hävdar