2008-04-12, 23:37
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agatha Christie
Någon kan ju vara nyfikna grannar!
Kanske finns någon trädgårdspolis i området som har stenkoll på andras tomter.

Det gör det faktiskt, eller, hur ska jag säja?
Tomterna är väldigt små o som jag förstått det har det gjorts observationer där, vad vet jag inte.
2008-04-12, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Melkol
VA?
Men tänk till lite nu människor!!! Klart som bara den att polisen tog till vara kläderna!!
Har dom skickats toill SKL?
2008-04-12, 23:39
Medlem
Citat:
Varför då? Han var ju inte ens misstänkt.

1. Standardförfarande
2. Det stod förvisso i media att han "inte" var misstänkt, men det betyder inte att man inte för säkerhets skull undersöker personen vidare.
3. Hans kläder kunde fått den riktiga gärningsmannens DNA på sig.
2008-04-12, 23:39
Medlem
eloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
och när skrevs den artikeln? Eftersom T satt anhållen i dryga 2 timmar, eller ska ni förneka det faktumet också?

Jag vill inte förneka ett faktum, men man undrar när så många skriver att T inte varit anhållen.
2008-04-12, 23:40
Bannlyst
Citat:

Ring polisen och fråga, det är nog bara de som kan svara på din fråga.
2008-04-12, 23:40
Medlem
Freedom Fighters avatar
En kille har smugit runt i buskarna enligt vittnen vid tiden när tidningarna skrev om NJ som gm. Sen såg vittnen en tjej som smög omkring i buskarna vid tiden när tidningarna hade CS som misstänkt. konstigt gick hon också. Som en vaggande gång. Sen hittade man en hammare på Skavsta som någon tjej hade lämnat... ett tiotal andra hammare fanns också där. Open and shut case
2008-04-12, 23:41
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eloge
Jag vill inte förneka ett faktum, men man undrar när så många skriver att T inte varit anhållen.

Ja, det är det som är meningen med alla dessa upprepningar av samma personer som inte har en aning.
Upprepas saker tillräckligt många gånger blir det en sanning...
2008-04-12, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eloge

Anhållen, fängslad, intagen på förhör, kalla det vad du vill, han kvarhölls av polisen i alla fall.
2008-04-12, 23:45
Medlem
eloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Ja, det är det som är meningen med alla dessa upprepningar av samma personer som inte har en aning.
Upprepas saker tillräckligt många gånger blir det en sanning...

Så det är så att T har varit anhållen och inte bara gripen?
Det faktumet är riktigt?
2008-04-12, 23:45
Medlem
Citat:
Anhållen, fängslad, intagen på förhör, kalla det vad du vill, han kvarhölls av polisen i alla fall.
Såvitt jag minns blev han dessutom bojad, och sedermera släppt som ju alla vet nu.
2008-04-12, 23:47
Bannlyst
Citat:
Det var väl bara handklovar han fick på sig då räddningspersonal och polis var på plats.
2008-04-12, 23:47
Medlem
Citat:

Förmodligen, men liksom vi inte vet vad annat som skickats (mer än ett fåtal saker som hammaren etc) så kan vi nog inte få veta om just Ts kläder är skickade...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in