Citat:
Ursprungligen postat av Ondskapt
Du tycker så synd om arboga mamman du inte kan tänka klart?
Jag tycker synd om tyskan som är påväg bli dömd utan bevis, jobbigt!
Jag kan tänka klart jo.
Tyskan kommer säkert inte bli dömd, var inte orolig du.
Och på vilket sätt tycker DU att det är en normal reaktion och anledning att tycka synd om CS, när hon småler åt ett panikslaget sos-samtal?