2008-07-30, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Förutom de sökningarna. Vad innebär listan med "Använda sökord" som finns med i FU? Är det något som hon sökt på, eller är det referensord av något slag? *förvirrad* Sid 601 enligt sidolisten i Acrobat Reader.

I den datorn har hon sökt en gång på Emmy84 1 st gånger. Eventuellt 2 st gånger. Ser inte när de skulle ha sökts av specifik misstänkt men däremot är den genomsökt av tekninker den 5 april. Just den specifika förstod jag tyvärr inte ett skit av

Den jag hänvisar till är sökord tekniker gjort på datorn tillhörande den misstänka samt antal träffar.
2008-07-30, 22:07
Medlem
msmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irriterad
Jaså? Läkare, åklagare osv. visste i alla fall

Skillnaden mellan dom som du rabblat upp ovanför är att dessa personer hade tystnadsplikt vid detta tillfälle medan FB är ett helt öppet forum där alla som vill kan registrera sig och därefter ta del utav denna information.
2008-07-30, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lattraggad
Det är irrelevant i sammanhanget . Min poäng är att även barnens fader kan påverka mamman i så fall.. Överhuvudtaget så är detta mkt känslomässigt laddat och var och en kan förstå att tankarna kan virvla iväg spec för den som drabbats och lätt påverkas av kringstående..
Det kommer att bli en barnlek för advokaten att slå hål på det utpekandet.
Se'n kan man så klart tycka vad ma vill om det. Risken finns dock att advokatens utfrågning av mamman hämmas av hela situationen. Det är ju inget våldtäktsmål precis.. Do I make myself understood??
Tanken har inte slagit dig att det kan vara tvärtom. Att det är fadern (och morfadern mm) som påverkats av att E är helt säker på vem som är GM?
2008-07-30, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av msms
Du skrev ju detta till trots att du inte hittade något som hon skrivit

Nej jag skrev: Jag hittar inget som hon har diskuterat i ÄMNET. Inte att jag inte sett saker hon skrivit här. Hon har VARKEN gett information eller velat diskutera om brottet. Var det inte enklare än så? Sitter PMS:en fortfarande kvar?
2008-07-30, 22:11
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Mitt tips till E är att ställa in "surfa osynlig" i kontrollpanelen så slipper hon analyseras för att hon är på FB.

Kontrollpanel-->redigera alternativ-->surfa osynlig
2008-07-30, 22:12
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Kojmannen

I FUP står att även vittnet kojmannen tidigt var här inne på FB och sett kort på tyskan. Är hans vittnesmål också förbrukad?
2008-07-30, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av msms
Skillnaden mellan dom som du rabblat upp ovanför är att dessa personer hade tystnadsplikt vid detta tillfälle medan FB är ett helt öppet forum där alla som vill kan registrera sig och därefter ta del utav denna information.

Hon har inte sagt något om något! Javisst men även om man HAR tystnadsplikt kan väl även dom gå in här samt läsa.
2008-07-30, 22:15
Medlem
Dessa kort det talas om på tyskan, vart finns dem?

xpna
2008-07-30, 22:16
Bannlyst
Konspiration

Vilka är det som är källorna till TV4:as missvisande inslag ikväll? Inser ni inte att ni kan skada utredningen samt den pågående rättegången med era korkade uttalanden? Har god lust att ringa till TV4 själv samt meddela felen i era uppgifter dit, så att ni inte får några "nyhetspengar".
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av åsna
I den datorn har hon sökt en gång på Emmy84 1 st gånger. Eventuellt 2 st gånger. Ser inte när de skulle ha sökts av specifik misstänkt men däremot är den genomsökt av tekninker den 5 april. Just den specifika förstod jag tyvärr inte ett skit av

Den jag hänvisar till är sökord tekniker gjort på datorn tillhörande den misstänka samt antal träffar.

Ah då hänger jag med lite mer, tror jag
Medlem
msmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Tyvärr kan du ha rätt i detta. Givetvis inte bra att ha varit inloggad här dagen innan hon ska vittna.

Hoppas att det inte påverkar målet.

"Tyvärr" är inte rätta ordet. Alla vet vi hur "murvlarna" söker snaskigheter.
Och självklart är det helt oacceptabelt att E varit inloggad kvällen före hennes eget vittnesmål. Det kan ju inte direkt bli plus-poäng för offren?

Jag vill bara förtydliga att jag personligen också tror (och hoppas) att rätt GM sitter på stolen i rättegångs-salen, men det jag befarar allra mest är att detta faktum att E varit inloggad kan komma att snappas upp utav försvaret och att det då kan göra att avsaknad utav teknisk bevisning tillsammans med detta även kan kompletteras såsom att E kan ha snappat upp "idéer" om hur detta brott blev "genomfört".
Hemska tanke!!!!!!!!!!!
I så fall har alltså E själv bidragit till att GM blir fälld!
Kan hon någonsin förlåta sig ett sådant scenario - ställer jag mig själv frågan.
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av åsna
Vilka är det som är källorna till TV4:as missvisande inslag ikväll? Inser ni inte att ni kan skada utredningen samt den pågående rättegången med era korkade uttalanden? Har god lust att ringa till TV4 själv samt meddela felen i era uppgifter dit, så att ni inte får några "nyhetspengar".

Vad är det som är fel?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in