2008-04-01, 13:57
Medlem
Kallie1338s avatar
Bara jag hära som tycker alla sorters Whey Active är äckligt? Kör med Self omninutrition produkter (Vet inte om det är skillnad på olika märken?).
Kan tilllägga att jag har prövat Vanilj, Hallon, Choklad, Skogsbär-blåbär.
Ibland kan jag nästan spy utav eftersmaken för det är den som är värst :/
(tvingar ändå i mig det varje dag)

Har ni nå bra förslag på vad man kan fixa till för att få det godare?
Köra det i en mixer med yogurt och sånt eller? Om det isf det, vad lägger ni till då?

MVH
Citera
2008-04-01, 14:08
Medlem
mitt favvorecept är:

3 dl lättmjölk
1 dl vaniljpulver (self omninutrition)
3 msk kakao

kör ihop allt med en mjölkskummare, alltså en liten batteridriven minielvisp. kakao är ganska bittert/beskt och tar bort mycket av bismaken till pulvret. om man inte kör samma diet som jag kan man hälla i lite socker också.

tycker att det slinker ner precis lika lätt som om det vore riktig chokladmjölk.

andra saker som jag tycker är goda att kombinera med protein: frysta bär, banan, lättfil, vaniljsocker, kokos...
Senast redigerad av bovette 2008-04-01 kl. 14:18.
Citera
2008-04-01, 15:02
Medlem
Gör Gainer av den o drick efter träningen. Köp dextropur på Ica o blanda med proteinet. Gillar du det så kan du beställa en stor påse dextro/malto.
Citera
2008-04-01, 15:53
Medlem
vidis avatar
vafan det är bara att hälla i sig skiten, du sitter väl inte och njuter av det till en gourmetmiddag.
Kakao och skit, vafan är det?
Senast redigerad av vidi 2008-04-01 kl. 15:55. Anledning: asdasd
Citera
2008-04-01, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vidi
vafan det är bara att hälla i sig skiten, du sitter väl inte och njuter av det till en gourmetmiddag.
Kakao och skit, vafan är det?

ja, om man är riktigt hardcore och lika tuff som du kan man ju snorta det eller freebase:a och injicera direkt in i halspulsådern men jag föredrar att dricka det med lite mjölk och kakaopulver.
Citera
2008-04-01, 17:39
Medlem
vidis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bovette
ja, om man är riktigt hardcore och lika tuff som du kan man ju snorta det eller freebase:a och injicera direkt in i halspulsådern men jag föredrar att dricka det med lite mjölk och kakaopulver.

inget går upp mot att dra en lina gainers.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in