• 1
  • 2
2008-06-14, 13:25
Medlem
apgujeongs avatar
Lter mrkligt....

Mitt tips r nd att byta lsen. Det ser ut som att "friendpics-servern" snor lsenordet och loggar in sjlv och spammar alla kontakter. Jag har ftt liknande frn mina vnner och de har blivit av med det bara genom att byta lsen.
Citera
2008-06-14, 13:40
Medlem
Var han full eller ngonting nr han skrev p det dr? Annars r man ju inte vldigt smart
Citera
2008-06-14, 13:45
Medlem
Egalmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apgujeong
Lter mrkligt....

Mitt tips r nd att byta lsen. Det ser ut som att "friendpics-servern" snor lsenordet och loggar in sjlv och spammar alla kontakter. Jag har ftt liknande frn mina vnner och de har blivit av med det bara genom att byta lsen.

r det ngn mer som stller upp p det att detta hjlper d? Att byta lsenord..

Har lst om en annan kille som det hnde samma som mig, att han frlorade kontot o inte kunde logga in lngre.
Men det kanske r relevant att viruset och jag brkade vid tillfllet, bda frskte vara inloggade samtidigt. Slngdes vl ut 2 gnger av att viruset loggade in strax innan jag bytte lsenord, kanske inte blev korrekt utfrt lr nt.
Senast redigerad av Egalmannen 2008-06-14 kl. 13:48.
Citera
2008-06-14, 13:48
Medlem
Egalmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swegeneral
Var han full eller ngonting nr han skrev p det dr? Annars r man ju inte vldigt smart

Vnnen e tjej s dr e frklaringen p det

Vad gller mig... var trtt o kt o het tjej erbjuder bilder.... allt som krvdes var en sekund av impulsivitet, samma sekund som jag skickat det sa jag hgt: fan r du dum i huvudet lr till mig sjlv, sen drjde det till dan efter innan jag det visade sig stmma.
Citera
2008-06-15, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egalmannen
Vnnen e tjej s dr e frklaringen p det

Vad gller mig... var trtt o kt o het tjej erbjuder bilder.... allt som krvdes var en sekund av impulsivitet, samma sekund som jag skickat det sa jag hgt: fan r du dum i huvudet lr till mig sjlv, sen drjde det till dan efter innan jag det visade sig stmma.

Haha ok
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in