• 1
  • 2
2008-06-14, 13:25
Medlem
apgujeongs avatar
Låter märkligt....

Mitt tips är ändå att byta lösen. Det ser ut som att "friendpics-servern" snor lösenordet och loggar in själv och spammar alla kontakter. Jag har fått liknande från mina vänner och de har blivit av med det bara genom att byta lösen.
Citera
2008-06-14, 13:40
Medlem
Var han full eller någonting när han skrev på det där? Annars är man ju inte väldigt smart
Citera
2008-06-14, 13:45
Medlem
Egalmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apgujeong
Låter märkligt....

Mitt tips är ändå att byta lösen. Det ser ut som att "friendpics-servern" snor lösenordet och loggar in själv och spammar alla kontakter. Jag har fått liknande från mina vänner och de har blivit av med det bara genom att byta lösen.

Är det ngn mer som ställer upp på det att detta hjälper då? Att byta lösenord..

Har läst om en annan kille som det hände samma som mig, att han förlorade kontot o inte kunde logga in längre.
Men det kanske är relevant att viruset och jag bråkade vid tillfället, båda försökte vara inloggade samtidigt. Slängdes väl ut 2 gånger av att viruset loggade in strax innan jag bytte lösenord, kanske inte blev korrekt utfört lr nåt.
Senast redigerad av Egalmannen 2008-06-14 kl. 13:48.
Citera
2008-06-14, 13:48
Medlem
Egalmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swegeneral
Var han full eller någonting när han skrev på det där? Annars är man ju inte väldigt smart

Vännen e tjej så där e förklaringen på det

Vad gäller mig... var trött o kåt o het tjej erbjuder bilder.... allt som krävdes var en sekund av impulsivitet, samma sekund som jag skickat det sa jag högt: fan är du dum i huvudet lr till mig själv, sen dröjde det till dan efter innan jag det visade sig stämma.
Citera
2008-06-15, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egalmannen
Vännen e tjej så där e förklaringen på det

Vad gäller mig... var trött o kåt o het tjej erbjuder bilder.... allt som krävdes var en sekund av impulsivitet, samma sekund som jag skickat det sa jag högt: fan är du dum i huvudet lr till mig själv, sen dröjde det till dan efter innan jag det visade sig stämma.

Haha ok
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in