Citat:
Ursprungligen postat av gakashin
Det är såg ju riktigt fint ut! Finns ljudsystem i 2.1 utgåva? Har knappt något rum för mitt 5.1 system så känns lite onödigt...
I din varukorg där så hade du ju lite mer än vad jag behövde, nätagg och chassi har jag ju redan!
Är det där 9800GX2 något att ha? Vad betyder GX2?
Är Logitech Speaker Z-2300 2.1 200W RMS motsvarigheten till det ljudsystemet? Ska man t.ex köpa ett Creative X-FI gamer ljudkort till detta, är det stor skillnad? Har bara haft integrerade ljudkort innan...
Moderkortet klarar 6 s-ata, eller läser jag fel? är sämst på att läsa av moderkort visningarna...
I förstaposten listade du saker du redan hade. Chassie och PSU stod inte med. Sedan stod det att du ville ha surround, men visst, vi kan byta.
GX2 innebär att det är två grafikkort ihopkopplade med intern SLI till en enhet. Presterar allra bäst i de spel som precis kommit och kommer. I UT3 får du galen FPS med maxade inställningar.
Dock suger det otroligt med ström så det är bäst att du har ett nätagg på minst 500W.
Z-2300 is the way to go om du inte vill ha det där surround-systemet, absolut.
Här kommer en uppdaterad kundvagn:
http://img260.imageshack.us/img260/2...ustningsd1.png
Du skulle kunna spara in pengarna ner till 12k genom att välja en 20"are istället. Upplösningen skiljer sig inte men den på 22" jag valt har nog bättre bild och färger. Rikigt bra skärm.
Extra ljudkort behöver du inte enligt mig heller. Det integrerade är nuförtiden riktigt bra.