Har en macbook mellan versionen och tnkte fixa windows nr jag mtte ett mindre roligt problem. Jag hittar inte Boot Camp. skt i forumet redan men hittar inget vettigt. Jag har kollat runt i spotlight och hrjat hittar inget boot camp d googlade jag och sg att nn skrivit att man skulle stoppa in leopard skivan och dr skulle d bootcamp ligga, s jag letade frenetiskt efter skivor. hittade tillslut tv gra skivor det stog Mac OSX p och tnkte det mste vara rtt men inget bootcamp p dom. d kom jag tnka p att leopard skivan r vll ganska flashig med rosa x o s p. s d blir det allts en till frga fr man en sn med eller r det dom dr 2 svarta skivorna man fr nr man kper en dator och den med rosa x:en p nr man kper leopard separat?
Hller med om att det var lite dligt frklarat p Apples hemsida.
Vet inte vad det heter p svenska men menyn "Go" ute i Finder, dr finns det "Go to folder". Kortkommandot r shift+kringla+G.
Hller med om att det var lite dligt frklarat p Apples hemsida.
Vet inte vad det heter p svenska men menyn "Go" ute i Finder, dr finns det "Go to folder". Kortkommandot r shift+kringla+G.
tack. nu r problemet att bootcamp krashar nr jag partitionerar istllet. fr fram en ruta dr det str typ press and hold the powerbutton or just press the resetbutton
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!