Har en macbook mellan versionen och tänkte fixa windows när jag mötte ett mindre roligt problem. Jag hittar inte Boot Camp. sökt i forumet redan men hittar inget vettigt. Jag har kollat runt i spotlight och härjat hittar inget boot camp då googlade jag och såg att nån skrivit att man skulle stoppa in leopard skivan och där skulle då bootcamp ligga, så jag letade frenetiskt efter skivor. hittade tillslut två gråa skivor det stog Mac OSX på och tänkte det måste vara rätt men inget bootcamp på dom. då kom jag å tänka på att leopard skivan är väll ganska flashig med rosa x o så på. så då blir det alltså en till fråga får man en sån med eller är det dom där 2 svarta skivorna man får när man köper en dator och den med rosa x:en på när man köper leopard separat?
Håller med om att det var lite dåligt förklarat på Apples hemsida.
Vet inte vad det heter på svenska men menyn "Go" ute i Finder, där finns det "Go to folder". Kortkommandot är shift+kringla+G.
Håller med om att det var lite dåligt förklarat på Apples hemsida.
Vet inte vad det heter på svenska men menyn "Go" ute i Finder, där finns det "Go to folder". Kortkommandot är shift+kringla+G.
tack. nu är problemet att bootcamp krashar när jag partitionerar istället. får fram en ruta där det står typ press and hold the powerbutton or just press the resetbutton