Citat:
Ursprungligen postat av Vilsen
Lite halvt intresserad här, men på den där franska sidan kan man inte fylla i Sverige som land, bara några franska kolonier och fastlandet.
Kom gärna med fler förslag med ställen som går att köpa från direkt.
edit: amazon.fr hade samma järn, och det går iaf att välja Suede, men om det sen är möjligt att köpa vet jag inte.
Min franska är inget vidare, men jag antar att det står villkor någonstans på sidan.
edit2: "Nous déclinons toute responsabilité dans l'hypothèse où l'article livré ne respecterait pas la législation du pays de livraison autre que la France."
hmm hmm hmm för länder andra än Frankrike får jag det där till. någon som orkar översätta?
Hhm, testade oxå & googla lite efter andra siter men kom inte upp med någon bra....hajjar fan inte varför de flesta av dessa tysk eller fransk språkiga siter väljer att INTE ha siten även på engelska?!? vore väl fan inte fel för idioterna & sälja till EU länder som inte har franska eller tyska som huvudspråk....
Hur som helst, drar till USA om några veckor & ska då knalla in till Circuit City & kolla på deras Waffle maker (jävligt bra pris ca 120kr !!!) & känna hur mycket den väger (tänker på vikten med tanke på tillåten vikt i bagaget man har med hem)
http://www.circuitcity.com/ccd/produ...&cm_keycode=93