• 1
  • 2
2008-04-26, 20:45
Medlem
vådkas avatar
blanda inte dxm med något annat serotonergt som desoxy eller liknande. risken för serotonergt syndrom är väldigt stor då, plus att båda är kraftiga stimulanter så det kan inte vara hälsosamt för hjärtat heller. Borde finnas en klisstrad tråd om blandningar med dxm.

Efter alla dödsfall som skett nyligen skulle jag vara extra försiktig.

risken att "snea" är det minsta jag skulle oroat mig över...
Citera
2008-04-26, 21:41
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vådka
blanda inte dxm med något annat serotonergt som desoxy eller liknande. risken för serotonergt syndrom är väldigt stor då, plus att båda är kraftiga stimulanter så det kan inte vara hälsosamt för hjärtat heller. Borde finnas en klisstrad tråd om blandningar med dxm.

DXM bör inte blandas me nåt annat töcker ja, tunga jla bodyload på den skiten. har blandat me alkohol när ja va yngre å då va de spya, total blackout å däckning. å blanda me skabbstimulantia e nog ingen hit hellr
Citera
2008-04-27, 01:17
Medlem
Crinells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vådka

Tycker som du säger att det ska finnas en limmad tråd över vad som itne ska blandas med DXM... Om det är folk som har erfarenheter av att blanda .
Citera
2008-05-11, 19:04
Medlem
Eckankars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qidush
Det känns lite som en lillebrorskombination till tjack och PCP, eller ketamin och tolv koppar kaffe.

120 koppar kaffe och du är närmre.
Citera
2008-05-11, 20:33
Bannlyst
Låter ju som den sämsta kombinationen i världshistorien - don´t do it
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto