2008-03-31, 15:27
Medlem
JesperLs avatar
jag jobbar ca 6.00 - 12.00 på dagarna och får ut ca 11000 netto. Resten av dagen sitter jag mest o glor framför datorn. Någon som har något tips om vad jag skulle kunna göra för att dra in lite mer pengar? Någon enklare egen firma som sidoverksamhet eller så?
2008-03-31, 15:33
Medlem
Sartres avatar
sälja stjärt i hamnen?

Hur fan kan människor vara så jävla initativlösa och inte ta ansvar för sig själv och därigenom sina medmänniskor? Du jobbar vilket är bra, dvs mindre skattetryck pga dig. Men hur svårt är det för dig att bläddra igenom litet KY-kataloger, hitta en idé, något som engagerar dig? För ifall du ber om råd på det här forumet kommer du nog inte ha glöden att upprätthålla en extraknäck som inte ska suga pengar från dina 11k.
2008-03-31, 15:40
Medlem
Dancerboys avatar
Ta lite extrajobb hit och dit. Eller gör något onyttigt (WoW, CS m.m.)

Annars kan du ju börja idrotta
2008-03-31, 15:42
Medlem
dumms avatar
Börja plugga nåt.
2008-03-31, 15:47
Medlem
Saltochblandats avatar
Min førsta tanke ær att børja importera något i mindre skala och sælja via internet hær i Sverige. Ganska enkelt och kan ge en ganska bra extrapeng i relation till prestation. Annars kan du ju testa om du har tallang før poker.
2008-03-31, 15:50
Medlem
kenth44s avatar
Träna, studera, samla frimärken... Vad tycker du är roligt?! Klarar du dig bra på jobbet så ska du såklart inte arbeta mer om du inte vill.
2008-03-31, 16:35
Medlem
Seatims avatar
Om du pluggar någonting så kommer du att kunna tjäna dubbelt om 5-10 år... Så sitt inte o vänta för länge....
2008-03-31, 16:38
Medlem
Kuggarns avatar
Du undrar vad du skall göra då du inte arbetar eller studerar? Inget för detta forum således. Låser denna och rekommenderar böcker, frimärken, självbefläckelse eller annan valfri hobby. Låser.
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in