tjena, hoppas någon kan hjälpa mig om det går. min stationära har krånglat till sig. vid uppstart så kommer rutan winlogon application error upp och jag kommer ingen vart. spelar ingen roll avd jag klickar på. ok, cancel eller kryssar ner rutan. den står bara och maler...
Har ett pirat xp pro installerat och skivan finns inte längre. Kan jag ominstallera xp på nytt? ett pirat igen?
Kan jag nollställa datorn helt o därmed ta bort allt som finns nu? hur gör jag det? har inget jag behöver spara på den. felsäker läge går heller inte.
felmedelandet lyder
"the instruction at 0x77644747 refereced memory at 0xff4ce82c. The memory couldnt be written.
tjena, hoppas någon kan hjälpa mig om det går. min stationära har krånglat till sig. vid uppstart så kommer rutan winlogon application error upp och jag kommer ingen vart. spelar ingen roll avd jag klickar på. ok, cancel eller kryssar ner rutan. den står bara och maler...
Har ett pirat xp pro installerat och skivan finns inte längre. Kan jag ominstallera xp på nytt? ett pirat igen?
Kan jag nollställa datorn helt o därmed ta bort allt som finns nu? hur gör jag det? har inget jag behöver spara på den. felsäker läge går heller inte.
felmedelandet lyder
"the instruction at 0x77644747 refereced memory at 0xff4ce82c. The memory couldnt be written.
Tusen tack på förhand!
Ja, det bör funka utan problem, och gör det inte det får du helt enkelt formatera först och sen installera.
Vilket svarade du på? Att det går att nollställa helt?
Hur formaterar jag ? hålla inne någon f knapp vid uppstart?
Jag kommer inte till skrivbordet eller något, ser bara den hånfulla boxen...
Att det går att installera om med en annan cd?
Enklast är att boota från cd och köra en ny installation där du tar bort all tidigare data, för att minimera risken för strul.
ok.
Har hämtat hem olika xp pro nu. En av dem är NRG fil, en är Daa fil och en iso fil. Det är olika versioner av xp, i olika mappar.
Vilken ska jag bränna till cd och hur? Bara rakt av o sen in i burken?