Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-31, 04:35
Medlem
Andra problemet för mig nu, detta har också pågått ett bra tag. Iaf till problemet.. På senare tid har min dator slutat hitta CD-enhet :E och DVD-enhet :F. Dom går att liksom öppna på själva burken osv, men om jag öppnar den/dom och sen sätter i en skiva och stänger händer ingen. När jag startade datorn förr så brukade alltid cdromen liksom varva upp så det lät ett speciellt ljud(ni vet nog vilket ljud jag menar), nu gör den inte det längre. I C:\Documents and Settings\Gäst\Mina dokument ligger en genväg till Genväg till CD-enhet, det är bara en hårddisk med ett vitt frågetecken med röd bakrund på. Vad kan felet vara? Har inte pillat i datorn så kan knappast vara glapp. Tacksam för svar(igen) =D
Citera
2008-03-31, 16:58
Medlem
Får väl bumpa ^^
Citera
2008-03-31, 17:59
Medlem
Aldhisslans avatar
Kan vara så att de inte har nån förbindelse med resten av datorn. Kolla så att kablarna är i, drivrutiner osv är okej.
Citera
2008-03-31, 18:01
Medlem
Det roliga är, rebootar jag ett antal gånger så kan det hända att ena cd-enheten ploppar upp i den här datorn. Drivrutiner vettefan, jag har aldrig pillat med drivisar till moderkortet, hårddisken eller så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in