2012-06-29, 02:42
Medlem
Herr Norrlands avatar
Det verkar som att min gamla tråd har förvandlats till en tråd där folk presenterar sina egna tips på förbättringar, inte riktigt så det var tänkt men men.

Anledningen till att jag skriver i den här tråden igen är att jag - nu när jag fått lite mer erfarenhet av Flashback - inte vidhåller en del av mina tidigare åsikter.

Men en sak som jag fortfarande tycker vore intressant är att ha olika "grupper" där personer med gemensamma åsikter kan samlas och diskutera utan insyn från övriga medlemmar. Exakt hur detta skulle gå till kan jag inte svara på på rak arm, men idén tycker jag är riktigt bra.
Citera
2014-04-18, 11:15
Medlem
Itons avatar
Mitt tips gäller prenumerationsfunktionen.

Jag känner att många ggr är det en TS som skapar en intressant tråd man gärna följer och då lägger till denna som prenumeration. Då brukar jag oftast välja alternativet att få ett mail så snart det sker en uppdatering i tråden. Dock är det många som skriver saker som är av mindre intresse o egentligen väntar jag mest på en uppdatering från TS själv.

Är det möjligt att lägga in ett alternativ så att man får ett mail när TS själv, eller förslagsvis en viss användare, skrivit i tråden ifråga?
Citera
2014-04-18, 11:47
Medlem
Engelskas avatar
Jag skulle vilja fortsätta på prenumerationsfunktionen och fråga om man inte kunde prenumerera på en användare. Alltså att man kan se om användaren Engelska har skrivit ett nytt inlägg och vilka de är.

Eller... finns det redan en sån funktion?
Citera
2014-04-18, 12:15
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iton
Mitt tips gäller prenumerationsfunktionen.

Jag känner att många ggr är det en TS som skapar en intressant tråd man gärna följer och då lägger till denna som prenumeration. Då brukar jag oftast välja alternativet att få ett mail så snart det sker en uppdatering i tråden. Dock är det många som skriver saker som är av mindre intresse o egentligen väntar jag mest på en uppdatering från TS själv.

Är det möjligt att lägga in ett alternativ så att man får ett mail när TS själv, eller förslagsvis en viss användare, skrivit i tråden ifråga?

Citat:
Ursprungligen postat av Engelska
Jag skulle vilja fortsätta på prenumerationsfunktionen och fråga om man inte kunde prenumerera på en användare. Alltså att man kan se om användaren Engelska har skrivit ett nytt inlägg och vilka de är.

Eller... finns det redan en sån funktion?
Funktionen finns inte.
(FB) Önskemål - prenumerera på medlemmar (Sammanfogad)
Lite stalkervibbar ger dock idén även om jag själv skulle uppskatta en sådan.
Citera
2014-04-18, 12:34
Medlem
Engelskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Funktionen finns inte.

Synd, för den hade varit behövd. Stalking eller ej så vore det trevligt att kunna "följa" sina favoritmedlemmar som man tycker skriver bra och intressant (eller som provocerar en).
Citera
2014-04-18, 13:17
Medlem
Itons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Funktionen finns inte.

Det är sant att den tänkta funktionen skulle kunna missbrukas men den skulle vara ändock praktisk.

Jag följer tråden "Mobbad på jobbet" o ser sida efter sida med olika inlägg med väntar på att TS skriver en uppdatering - om det nu kommer att hända. Det var det som gav mig idén.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in