Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Inte för att vara elak men detta är förslag för att göra Flashback bättre för dig, inte för att göra Flashback bättre. När du lägger fram föslag för att starta användargrupper där likasinnade ska kunna debattera utan utomståendes insyn känns det som att du helt och hållet missförstått syftet med forumet och helt och hållet missförstått vad det är som från början gjort FB så välbesökt.
Av alla dina förslag så är det i praktiken bara ett som på allvar skulle förbättra sidan och det är ditt förslag "förbättra sökfunktionen". Nu föreslår du emellertid inte ens på vilket sätt så ska ske utan bara att det ska göras så inte heller där kommer du med något matnyttigt.
Mitt tips är att du hänger här ett tag så att du får lite insyn i formets syfte och dess historia innan du lägger fram förslag på förbättringar.
Ja, alla de ändringarna som jag nämnde skulle förbättra för mig, det är därför jag driver de frågorna, annars hade jag givetvis inte gjort det.
Visst, FB skall vara öppet och det är därför sidan har blivit så stort, men jag tror inte det skulle skada om man utökade sidan en aning och lade till vissa "forumområden" där endast några särskilt utvalda får skriva och argumentera med varandra, ungefär som moderatorerna har när de diskuterar med varandra.