Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-03-30, 20:19
Medlem
Pallevantes avatar
såg just eye 'n I i nån reklam för nåt program han ska köra på mtv, och slogs av hur sjuk han såg ut. aids? tjack? nån med information på ämnet?
Citera
2008-03-30, 21:09
Medlem
Crashs avatar
Han har väl alltid sett utmärglad ut. Äter dåligt och tränar aldrig är mitt tips istället för aids
Citera
2008-03-30, 22:03
Medlem
Pallevantes avatar
äter dåligt kanske, men fejan är seriöst borta. ser inte alls frisk ut.
Citera
2008-03-30, 23:00
Medlem
Clit_Commanders avatar
han är smal, precis som snoop dogg. vissa rappare kör på det.
Citera
2008-03-30, 23:03
Bannlyst
jag tror han är tjackis.. kolla ögonen liksom, han kan ju eyeballa dom som står bakom honom i konsumkön. antingen är han bara CP eller så är han en regular Uncle Howie!
Citera
2008-03-30, 23:15
Medlem
Nej grabbar o tjejer han röker jävligt mycket cb och då helst den starka varianten skunk
Och det vet jag av egen erfarenhet eftersom jag brukade sälja till honom och hans kompisar
Citera
2008-03-30, 23:23
Medlem
jumpcuts avatar
Han är visserligen relativt nybliven farsa och har väl mest alltid sett ut som han gör. Hans brorsa ser ju likadan ut. Men han är ju polare med Rusiak, så man ska ju aldrig säga aldrig
Citera
2008-03-30, 23:46
Medlem
Eldrävs avatar
han är ju inte hiphop om han inte röker gräs iaf. Sen så har han ju ett porslinsöga så det e inte så konstigt om han ser lite knasig ut.

Jag har faktiskt frågat honom en gång om han visste om bussen hade gått, då hade han med sitt barn i en barnvagn... Fick intrycket av att ahn är väldigt sympatisk.
Citera
2008-03-31, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eldräv
han är ju inte hiphop om han inte röker gräs iaf. Sen så har han ju ett porslinsöga så det e inte så konstigt om han ser lite knasig ut.

Jag har faktiskt frågat honom en gång om han visste om bussen hade gått, då hade han med sitt barn i en barnvagn... Fick intrycket av att ahn är väldigt sympatisk.

Back in the days när han var rappare med petter så gick det rykte i lund om att han hade pippat med någon 17 årig tjej efter ett gigg, så han har haft lite oplanerad sex iaf, sen om det är med eller utan kodis vet man aldrig, men man måste ju säga att man blir ju inte smal direkt av aids utan av medicinerna man tar alltså kan han inte ha aids om han skaffat barn det är mindre troligt då om han går på mediciner varit tvungen att berätta för sin fru och sjukhuset hade vetat om det, så nej han är bara spinkig och använder inte rakhyvel så ofta.
Citera
2008-03-31, 08:05
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Han är visserligen relativt nybliven farsa och har väl mest alltid sett ut som han gör. Hans brorsa ser ju likadan ut. Men han är ju polare med Rusiak, så man ska ju aldrig säga aldrig

Vadå, har Rusiak AIDS eller vad försöker du indikera?
Citera
2008-03-31, 11:06
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STORÄCKLET
jag tror han är tjackis.. kolla ögonen liksom, han kan ju eyeballa dom som står bakom honom i konsumkön. antingen är han bara CP eller så är han en regular Uncle Howie!
Baah uncle howie!
Citera
2008-03-31, 14:11
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Vadå, har Rusiak AIDS eller vad försöker du indikera?

Jaha, jag missade att citera ser jag nu... Det var mest funderingarna på att han skulle vara tjackis som jag kommenterade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in