Flashback bygger pepparkakshus!
2008-03-30, 14:50
Bannlyst
Är det någon som vet om man kan få ett rus av användandet av Voltaren?

Har läst i tidigare inlägg att nån hade blandat voltaren och alkohol och fått ett rus liknandes intaget av iktorivil.
Citera
2008-03-30, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztek

Har läst i tidigare inlägg att nån hade blandat voltaren och alkohol och fått ett rus liknandes intaget av iktorivil.

Nej, nej och åter NEJ. Voltaren innehåller diklofenak. Diklofenak säljs numera receptfritt på Apoteket (under namnen Voltaren T och Eeze). Tror du på allvar att det skulle säljas receptfritt om man kunde få ett rus på det?

Det roligaste som kan hända om man tar Voltaren är att smärtan (om man har någon) försvinner. Men förmodligen får du mest ont i magen om du provar, Voltaren går VÄLDIGT hårt åt magen.

Mvh
/marilyn
Citera
2008-03-30, 15:36
Bannlyst
hehe, tyckte med att det lät lite fjantigt att berusa sej med voltaren, men tack för svaret!
Citera
2008-03-30, 16:46
Medlem
furis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztek

Skulle gärna vilja veta hur någon har fått voltaren+alkohol att bli ett ikto rus. Man blir ju för fan inte äns svängig på ikto så måste vart 2.25% han druckit.
Citera
2008-03-30, 18:09
Medlem
Rimbauds avatar
I hopp om en lindrigare avtändning smörjde jag en gång in skalle, hår och kinder med voltaren. Jag kände mig fett reinkarnerad..
Citera
2008-03-30, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbaud
I hopp om en lindrigare avtändning smörjde jag en gång in skalle, hår och kinder med voltaren. Jag kände mig fett reinkarnerad..
hahahaha vafan betyder det!?
Citera
2008-03-30, 19:41
Medlem
hahahaha rus på Voltaren

iof så kan man ju få rus på det mesta.....
Citera
2008-03-30, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marilyn
Nej, nej och åter NEJ. Voltaren innehåller diklofenak. Diklofenak säljs numera receptfritt på Apoteket (under namnen Voltaren T och Eeze). Tror du på allvar att det skulle säljas receptfritt om man kunde få ett rus på det?

Det roligaste som kan hända om man tar Voltaren är att smärtan (om man har någon) försvinner. Men förmodligen får du mest ont i magen om du provar, Voltaren går VÄLDIGT hårt åt magen.

Mvh
/marilyn

Senaste jag kollade så såldes lustgas receptfritt...
Citera
2008-03-30, 20:59
Bannlyst
En del här är verkligen idioter. Rus av ikto är väl rätt självklart att man kan få...

Fenazepam är inte receptbelagt.

Diclofenac och alkohol ger i vilket fall som mig ett lugnt och mysigt "rus". Tror ni inte att detta är en smula inviduellt kanske?

Alla lite äldre Flashbackare ska hoppa på en som frågar men bevisar att de inte besitter ett uns mer kunskap än trådskaparen. Voltaren T är dessutom framtaget för att vara extra vänligt mot magen...

Men som sagt. Reaktioner är oftast väldigt inviduella så det är ju bara att testa om det är något för dig. Ingen fråga som behöver ställas här direkt...
Citera
2008-03-30, 21:06
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imovanish
Senaste jag kollade så såldes lustgas receptfritt...

Så du köper lustgas på apoteket?
Citera
2008-03-30, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Så du köper lustgas på apoteket?

Nej, men vad har det med saken att göra? Om du inte förstod vad jag menade så bör du nog gå om dagis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in