2008-03-30, 09:54
Medlem
Mjölkmustaschs avatar
En snabb fråga, chattade med en go tjej och hon addade mig på MSN men när jag startade programmet så syns det inte.. Brukar det inte komma upp ett meddelande?
Citera
2008-03-30, 10:14
Medlem
Psykopat på fats avatar
Är du säker på att hon addat dig? Jag menar - har ni snackat på msn efter addningen? Eller utgår du från att hon addat dig bara för att hon sa hon hade gjort det?

Orsaken till att du inte ser henne kan helt enkelt vara den att hon inte alls addat dig...
Citera
2008-03-30, 10:29
Medlem
Mjölkmustaschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykopat på fat
Är du säker på att hon addat dig? Jag menar - har ni snackat på msn efter addningen? Eller utgår du från att hon addat dig bara för att hon sa hon hade gjort det?

Orsaken till att du inte ser henne kan helt enkelt vara den att hon inte alls addat dig...
Jo så kan det vara. Men det var hon som frågade om jag hade msn och sen när jag på skoj tvekade att ge ut det så skrev hon typ att jag skulle ge det och sen skrev hon "addat"..
Citera
2008-03-30, 10:57
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjölkmustasch
Jo så kan det vara. Men det var hon som frågade om jag hade msn och sen när jag på skoj tvekade att ge ut det så skrev hon typ att jag skulle ge det och sen skrev hon "addat"..
Hon lade antagligen till fel adress, kan du få tag på henne igen? Eller så har du haft henne på msn långt tidigare och kanske blockerat + tagit bort henne så att hon aldrig mer kan adda dig?
Citera
2008-03-30, 14:09
Medlem
Supranoos avatar
Har hänt för mig att någon addat och det inte har kommit upp något acceptera skit utan bara lagts till utan att jag vet det. En gång så addade en mig men jag f ick inte upp något acceptera men sen då jag addade henne så fick hon upp det och vi kunde chatta.
Citera
2008-03-31, 03:43
Medlem
Alaskas avatar
Jag som miranda andvändare kan välja ifall jag vill att den jag lägger till ska få det meddelandet. Men troligtvis i ditt fall så har hon lagt till fel adress bara ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in