2008-03-29, 23:05
Medlem
Hej, fick en sprillans fin idé, tror jag i vart fall.
Det resulterade i en iof inte allt för avancerad sökning men det var ändå en...

Funderade på det här med resor, (jo, kollade faktist i reseforumet med..) Antagligen finns det flera här på FB som reser endel i jobb eller tar tillfälliga turer till olika platser med hjälp av bilen. Så jag funderade på hur ett samåkningsforum skulle funka...

"Hej jag heter Glenn och jag och en polare ska åka till Malmö från Sundsvall och hälsa på en polare där, vi åker XX/XX och kommer hem XX/XX, vill nån åka med, finns 2 platser."

Eller

"Hej, Nisse här. Jag åker mellan stockholm och uppsala varje dag till och från jobbet, åker följande tider.... osv. osv. osv."

Antagligen finns det risk att ett liknande forum varit på förslag eller existerat tidigare. I sånna fall kan ni skälla på mig lite
Citera
2008-03-30, 00:16
Medlem
Inzaits avatar
Njae, tror inte att det är många som vill träffa random Flashbackare för att samåka..
Citera
2008-03-30, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurgamin
Hej, fick en sprillans fin idé, tror jag i vart fall.
Det resulterade i en iof inte allt för avancerad sökning men det var ändå en...

Funderade på det här med resor, (jo, kollade faktist i reseforumet med..) Antagligen finns det flera här på FB som reser endel i jobb eller tar tillfälliga turer till olika platser med hjälp av bilen. Så jag funderade på hur ett samåkningsforum skulle funka...

"Hej jag heter Glenn och jag och en polare ska åka till Malmö från Sundsvall och hälsa på en polare där, vi åker XX/XX och kommer hem XX/XX, vill nån åka med, finns 2 platser."

Eller

"Hej, Nisse här. Jag åker mellan stockholm och uppsala varje dag till och från jobbet, åker följande tider.... osv. osv. osv."

Antagligen finns det risk att ett liknande forum varit på förslag eller existerat tidigare. I sånna fall kan ni skälla på mig lite
Blir ju att man lägger ut en tråd om detta när detta väl händer, och sedan skickar PM.

Det händer säkert inte speciellt ofta och rör definitivt inte många parter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in