2008-03-29, 20:32
Medlem
Eftersom jag inte hittade någon tråd när jag sökte så får jag ta på mig den lätt pinsamma uppgiften att starta diskussionerna kring TV4:s nya lördagsunderhållning - Körslaget.

Nu vet jag inte om det beror på sockerruset från Bridge-blandningen som intages samtidigt (i bästa pensionärsanda) men programmet verkar faktiskt småtrevligt. Vad tycker ni?
Citera
2008-03-29, 20:34
Medlem
Hmm, Siw bidrag va ju lite småbra o trevligt. Det verkar arta sig. Började annars dåligt med bengtsing, men det verkar arta sig.

Dessutom är ju Gry med o sexar sig. OJOJOJ, vilken milf!!
Citera
2008-03-29, 20:35
Medlem
Rangvalds avatar
Tjejen i kort klänning och stövlar som stod bakom Siw på miniintervjuen efter låtens slut, hennes nippels nådde ju till andra sidan jul nästan
Citera
2008-03-29, 20:50
Medlem
Bra programformat vad det verkar. Poppig körsång vill man ju gärna lyssna på. Linda Bengtzing förstör dock mycket och programledaren är heller inte mycket att lyssna till.
Citera
2008-03-29, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 87tln
Dessutom är ju Gry med o sexar sig. OJOJOJ, vilken milf!!

Programmets största nackdel enligt min mening, även om det inte är något fel på utseendet. Sångerna är för övrigt märkligt korta.
Citera
2008-03-29, 21:39
Medlem
Tickecs avatar
Stämningen är onekligen ganska trevlig, men ett tråkigare program får man leta efter.

Förövrigt så tror jag att jag är lite halvkär i Gry
Citera
2008-03-29, 21:50
Bannlyst
Mongo med i körslaget... Marco har mongokompisar.... Är våran marco halv mongo?
Citera
2008-03-29, 22:05
Medlem
Trumpeters avatar
Siwans och Agnes körer var nog mest samtränade och bäst.
Citera
2008-03-29, 22:05
Medlem
brianmolkos avatar
Linda

Hm varför var Grys ena öga mindre ?
Citera
2008-03-29, 22:32
Medlem
machetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
Tjejen i kort klänning och stövlar som stod bakom Siw på miniintervjuen efter låtens slut, hennes nippels nådde ju till andra sidan jul nästan

Hehe, jag såg också det. Hon heter Anette Lindwall, tämligen känd, lokal sångerska härifrån Landskrona.
Citera
2008-03-30, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Linda

Hm varför var Grys ena öga mindre ?
Reagerade på det med, såg konstigt ut.
Tyckte alla körmedlemmar såg ut att ha kul. Har ingen favorit än.
Citera
2008-03-30, 01:46
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorDealer
Programmets största nackdel enligt min mening, även om det inte är något fel på utseendet. Sångerna är för övrigt märkligt korta.

Håller jag fullständigt med om!

Agnes är en fröjd för ögat! Tycker också att hennes kör var den bästa, väldigt roligt koncept. Är det köpt eller eget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in