Citat:
Ursprungligen postat av Tranceport
Torskade för ungefär 1 ½ år sedan på ringa narkotikabrott. Efter allt lugnat sig så fick jag slutligen papper från Länsstyrelsehorerna om att jag under 7 månader ska lämna urinprov. I onsdags lämnade jag mitt första urinprov, även ett blodprov och dom visar ingenting eftersom jag är ren som en ren
Hur som helst så har jag en rättegång om skadegörelse och ett skadestånd på dryga 15 000 kr som väntar på att slå ner på mig. Detta hände sommaren 2007 men har fortfarande inte blivit avslutat av någon djävulsk anledning...
Då jag är mitt uppe i att försöka få tillbaka mitt lämplighetsintyg, kan denna framtida dom ha någon inverkan på hur läget är just då? Tex att när jag just fått tillbaka min lämp, vilket jag kommer få förr eller senare så blir jag dömd och de får för sig att dra in den igen? Kan dom vara så djävliga?
Det känns iaf jäkligt bra att lämna proverna och göra allt the legal way

Är så sjukt sugen på körkort nu!!!
Du behöver nog inte oro dig, jag har torskat för lite olika saker, å fått sitta på kronan å lite så.
Jag har även fåt hastighetsböter, tex 120 på 90 väg etc.
Å jag har fått ha kvar mitt körkort, sålänge du lixom är helt ur pundad ere lugnt.