Hej.
Jag har ett problem, varje morgon efter en fiberrik frukost sätter jag mig på skithuset.
Och eftersom jag äter kopiösa mängder mat och bara lassar av en gång om dagen kan ni tänka er att det kommer en ordentlig hög avfall. Och det resulterar i att min toalett inte pallar med och det liksom stockar sig och jag får peta med en pinne för att toan ska svälja allt.
Min fråga är då går det på något vis går att trimma toastolen så den drar ner allt direkt eller är det bara att ge upp?
Då är ju frågan, ligger denna tråden i rätt forumdel?
Amen ärligt, ring en rörmokare
Jag hade lite i baktanke att någon annan kanske haft samma problem och då är jag nog i rätt forumdel. Här äts det ju en hel del och det måste ju komma ut också.
du har en snålspolande toalett mao. min sväljer allt, men jag har haft sån där oduglig förut, och det är fan inte kul. spola mellan dumpningarna som sagt
Om han ska spola mellan dumpningarna så måste han ju resa sig upp hela tiden, annars skvätter det. Min toa gör samma sak ibland. Har du ingen "liten spolning" samt "stor spolning"? Fast ibland hjälper inte ens det och då får man stå och vänta och spola om och om igen. Vad ska man göra om det händer om man är hemma hos annat folk? Stå där och spola 3-4 gånger och dom undrar vad man gör.
Hej.
Jag har ett problem, varje morgon efter en fiberrik frukost sätter jag mig på skithuset.
Och eftersom jag äter kopiösa mängder mat och bara lassar av en gång om dagen kan ni tänka er att det kommer en ordentlig hög avfall. Och det resulterar i att min toalett inte pallar med och det liksom stockar sig och jag får peta med en pinne för att toan ska svälja allt.
Min fråga är då går det på något vis går att trimma toastolen så den drar ner allt direkt eller är det bara att ge upp?
Jag hade lite i baktanke att någon annan kanske haft samma problem och då är jag nog i rätt forumdel. Här äts det ju en hel del och det måste ju komma ut också.
Jag har samma "problem". Spola efter en viss mängd och upprepa.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!